PTC: W I kwartale w Polsce sprzedało się blisko 400 tys. laptopów

Centertel (Orange), Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile) i Polkomtel (Plus) zwiększają swój udział w rynku dystrybucji laptopów. Pojawiają się opinie, że tylko w ten sposób można zdobywać rynek mobilnego internetu.

Publikacja: 13.06.2012 16:54

Sprzedając przenośne komputery razem z usługą mobilnego dostępu do Internetu, telekomy wspierają szybszy rozwój tego segmentu rynku, walcząc jednocześnie z operatorami stacjonarnymi.

Operator sieci T-Mobile, który sprzedaje sprzęt z usługą blueconnect, szacuje, że w jego przypadku udział w rynku sprzedaży laptopów wyniósł w I?kw. br. 12 proc., przy czym ocenia, że na rynku detalicznym w I kw. br. sprzedało się w Polsce blisko 400 tys. laptopów.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont