PTC: W I kwartale w Polsce sprzedało się blisko 400 tys. laptopów

Centertel (Orange), Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile) i Polkomtel (Plus) zwiększają swój udział w rynku dystrybucji laptopów. Pojawiają się opinie, że tylko w ten sposób można zdobywać rynek mobilnego internetu.

Publikacja: 13.06.2012 16:54

Sprzedając przenośne komputery razem z usługą mobilnego dostępu do Internetu, telekomy wspierają szybszy rozwój tego segmentu rynku, walcząc jednocześnie z operatorami stacjonarnymi.

Operator sieci T-Mobile, który sprzedaje sprzęt z usługą blueconnect, szacuje, że w jego przypadku udział w rynku sprzedaży laptopów wyniósł w I?kw. br. 12 proc., przy czym ocenia, że na rynku detalicznym w I kw. br. sprzedało się w Polsce blisko 400 tys. laptopów.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa