Motywacje użytkowników Nju.mobile: 1/3 wzięła z ciekawości

Publikacja: 19.07.2013 10:02

Rzecznik prasowy Orange Polska, Wojciech Jabczyński, na kilka dni przed ogłoszeniem wyników operatora podzielił się wynikami badań dotyczącymi motywacji osób, które decydują się na nową ofertę firmy (na próbie 424 osób).  Wynika z nich, że marka Nju zdobyła popularność głównie dzięki atrakcyjnym, na tle innych dostępnych na rynku propozycji, cenom. Taką motywację jako dominującą wskazuje 77 proc. przepytanych osób.

Drugim argumentem przemawiającym za wyborem „żółtego ziemniaka” jest znany koszt maksymalny wszystkich usług dostępnych w ofercie. Jako istotny w podejmowaniu decyzji podało go 35,6 proc. posiadających nową  propozycję Orange. Na podobnym poziomie kształtowała się ciekawość nowinki rynkowej, którą za podążył co trzeci posiadacz nju.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama