Reklama
Rozwiń
Reklama

Motywacje użytkowników Nju.mobile: 1/3 wzięła z ciekawości

Publikacja: 19.07.2013 10:02

Rzecznik prasowy Orange Polska, Wojciech Jabczyński, na kilka dni przed ogłoszeniem wyników operatora podzielił się wynikami badań dotyczącymi motywacji osób, które decydują się na nową ofertę firmy (na próbie 424 osób).  Wynika z nich, że marka Nju zdobyła popularność głównie dzięki atrakcyjnym, na tle innych dostępnych na rynku propozycji, cenom. Taką motywację jako dominującą wskazuje 77 proc. przepytanych osób.

Drugim argumentem przemawiającym za wyborem „żółtego ziemniaka” jest znany koszt maksymalny wszystkich usług dostępnych w ofercie. Jako istotny w podejmowaniu decyzji podało go 35,6 proc. posiadających nową  propozycję Orange. Na podobnym poziomie kształtowała się ciekawość nowinki rynkowej, którą za podążył co trzeci posiadacz nju.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama