Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.07.2025 08:57 Publikacja: 19.07.2013 10:02
Rzecznik prasowy Orange Polska, Wojciech Jabczyński, na kilka dni przed ogłoszeniem wyników operatora podzielił się wynikami badań dotyczącymi motywacji osób, które decydują się na nową ofertę firmy (na próbie 424 osób). Wynika z nich, że marka Nju zdobyła popularność głównie dzięki atrakcyjnym, na tle innych dostępnych na rynku propozycji, cenom. Taką motywację jako dominującą wskazuje 77 proc. przepytanych osób.
Drugim argumentem przemawiającym za wyborem „żółtego ziemniaka” jest znany koszt maksymalny wszystkich usług dostępnych w ofercie. Jako istotny w podejmowaniu decyzji podało go 35,6 proc. posiadających nową propozycję Orange. Na podobnym poziomie kształtowała się ciekawość nowinki rynkowej, którą za podążył co trzeci posiadacz nju.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas