Reklama

Dwa miliony telewizorów z dostępem do sieci w polskich domach

Nawet dwa miliony telewizorów z dostępem do Internetu może już stać w polskich domach. Pytanie, ilu widzów wykorzystuje w pełni ich możliwości

Publikacja: 19.03.2013 08:45

Według szacunków firmy Samsung, spośród ok. miliona smart TV, jakie do tej pory znalazły nabywcę w Polsce, ok. połowa jest przez widzów wykorzystywana do oglądania materiałów z Internetu (poprzez specjalne aplikacje). – Ta funkcja zyskuje na popularności. W 2013 roku trudno już będzie kupić telewizor Samsunga nie będący smart TV. Ze wszystkich serii, jakie udostępniamy na rynku tylko jedna nie posiada takiej funkcjonalności – mówi Michał Wojciechowski z Samsung Electronics. Jego zdaniem, co drugi telewizor z dostępem do Internetu sprzedawany w Polsce to urządzenie Samsunga. Z tego wynika, że na naszym rynku może być takich telewizorów już ok. 2 mln. Pytanie, jak wiele osób korzysta z aplikacji przygotowanych z myślą o smart TV lub z internetowej wyszukiwarki, by oglądać materiały oferowane w Internecie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama