Aktualizacja: 09.05.2025 09:28 Publikacja: 24.12.2013 12:04
W okresie Bożego Narodzenia internauci nie tylko rzadziej korzystają z Internetu, ale też inaczej niż na co dzień. Rezygnują z odwiedzin większości stron, które na co dzień biją rekordy popularności. Z danych firmy badawczej Gemius wynika, że do sieci sięgają przede wszystkim, aby wyszukać życzenia i poprawić humor.
Największe spadki w okresie świątecznym notują strony rządowe, organizacji pozarządowych, władz lokalnych, szkół i uczelni oraz serwisy oferujące mapy i lokalizatory. O ile w ubiegłym roku z publicznych stron WWW tuż przed świętami skorzystało ponad 3,9 mln internautów (8-14 grudnia), to w czasie świąt już nieco ponad 2,5 mln użytkowników (22-28 grudnia). Na dwa tygodnie przed świętami z map i lokalizatorów korzystało ponad 3,5 mln użytkowników sieci, jednak w okresie świąt ich liczba zmalała do 2,5 mln osób. Zmiany preferencji internautów w okresie świątecznym potwierdzają również dane dotyczące stron związanych z edukacją (spadek z 7,1 mln do 5,4 mln użytkowników sieci w okresach 8-14 i 22-28 grudnia).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas