Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 22:00 Publikacja: 03.06.2013 12:02
Foto: ROL
Agnieszka Węglarz jest absolwentką Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim. Była też stypendystką University College Galway oraz Sussex University w dziedzinie ekonomii i zarządzania. Pracowała m.in. w agencjach reklamowych, tj.: JWT, Ammirati Puris Lintas, Publicis oraz Leo Burnett. W latach 2001-2006 była dyrektorem działu strategii w agencji G7. Brała udział we wprowadzeniu na rynek Wizji TV, kampanii prywatyzacyjnej Telekomunikacji Polskiej i odświeżenie marki Era. W Polkomtelu odpowiadała w swoim czasie za strategię marketingową i działania dla rynku masowego. Koordynowała także prace Departamentu Zarządzania Marką odpowiadając za zarządzanie marką, analizami konsumenckimi oraz badaniami marketingowymi.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas