Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 06:26 Publikacja: 03.06.2013 12:02
Foto: ROL
Agnieszka Węglarz jest absolwentką Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim. Była też stypendystką University College Galway oraz Sussex University w dziedzinie ekonomii i zarządzania. Pracowała m.in. w agencjach reklamowych, tj.: JWT, Ammirati Puris Lintas, Publicis oraz Leo Burnett. W latach 2001-2006 była dyrektorem działu strategii w agencji G7. Brała udział we wprowadzeniu na rynek Wizji TV, kampanii prywatyzacyjnej Telekomunikacji Polskiej i odświeżenie marki Era. W Polkomtelu odpowiadała w swoim czasie za strategię marketingową i działania dla rynku masowego. Koordynowała także prace Departamentu Zarządzania Marką odpowiadając za zarządzanie marką, analizami konsumenckimi oraz badaniami marketingowymi.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas