Przegląd prasy rpkom.pl – wtorek 6 października

Publikacja: 06.10.2015 07:30

Puls Biznesu

Inteligenta reklama prosto z Polski

Informatycy znad Wisły tworzą coraz skuteczniejsze techniki zautomatyzowanego marketingu w sieci. Pora ruszać na podbój Azji.

http://pulsbiznesu.pb.pl/4312362,69330,inteligenta-reklama-prosto-z-polski (dostęp płatny)

Rzeczpospolita

Bliżej porozumienia Hawe z ARP i Aliorem

Ważą się losy zadłużonej światłowodowej grupy. W poniedziałek wierzyciele i zarząd uzgadniali szczegóły porozumienia.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1288471-Blizej-porozumienia-Hawe-z-ARP-i-Aliorem.html#.VhNbcrXwiSo (dostęp płatny)

Inteligentne miasta już w Polsce

Długofalowa strategia zakładająca innowacyjne rozwiązania i projekty w dialogu z mieszkańcami ułatwi realizację idei smart city w polskim wydaniu.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1288456-Inteligentne-miasta-juz-w-Polsce.html#.VhNbo7XwiSo (dostęp płatny)

Marki technologiczne najdroższe na świecie

Najcenniejszą marką świata jest Apple, wyceniane na 170,3 mld dol. W pierwszej dziesiątce rankingu Best Global Brands znalazły się też Google, Microsoft, IBM i Samsung oraz Amazon.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1288458-Marki-technologiczne-najdrozsze-na-swiecie.html#.VhNb0bXwiSo (dostęp płatny)

Wyborcza.biz/Gazeta Wyborcza

Filmowcy kontra spółka Wirtualnej Polski. Spór o 266 mln zł

266 mln zł – na tyle swoje roszczenia wobec Wirtualnej Polski wycenili dystrybutorzy filmowi i polskie studia. Chodzi o materiały zamieszczane w należącym do WP serwisie Wrzuta.pl.
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,18975729,filmowcy-kontra-spolka-wirtualnej-polski-spor-o-266-mln-zl.html#ixzz3nlM4zAy1 (dostęp ograniczony)

Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu