Vonage wybrał partnera do outsourcingu głosu

Publikacja: 27.05.2013 10:59

Amerykański operator platformy VoIP zawarł pięcioletni kontrakt na pełną obsługę ruchu głosowego z TATA Communications. Vonage już wcześniej korzystał z usług terminacyjnych przez sieć TATA, ale teraz zdecydował się na pełen outsourcing obsługi połączeń głosowych. Szczegółowe warunki transakcji nie zostały podane.

To jeden z przykładów zmiany modelu biznesowego na rynku telekomunikacyjnym, w którym operator detaliczny przestaje terminować połączenia poprzez „globalną giełdę”, a decyduje się na współprace z jednym partnerem i, często, oddaje mu w obsługę swoją infrastrukturę. Na tego rodzaju współpracę już wcześniej właśnie z TATA zdecydowało się BT Wholesale, a TDC z iBasis.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej