Aktualizacja: 11.05.2025 17:00 Publikacja: 27.05.2013 10:59
Amerykański operator platformy VoIP zawarł pięcioletni kontrakt na pełną obsługę ruchu głosowego z TATA Communications. Vonage już wcześniej korzystał z usług terminacyjnych przez sieć TATA, ale teraz zdecydował się na pełen outsourcing obsługi połączeń głosowych. Szczegółowe warunki transakcji nie zostały podane.
To jeden z przykładów zmiany modelu biznesowego na rynku telekomunikacyjnym, w którym operator detaliczny przestaje terminować połączenia poprzez „globalną giełdę”, a decyduje się na współprace z jednym partnerem i, często, oddaje mu w obsługę swoją infrastrukturę. Na tego rodzaju współpracę już wcześniej właśnie z TATA zdecydowało się BT Wholesale, a TDC z iBasis.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas