Reklama
Rozwiń
Reklama

Sony i Huawei powalczą o trzecie miejsce na rynku smartfonów

Publikacja: 05.03.2013 16:43

Zakończony w ubiegłym tygodniu Mobile World Congress w Barcelonie był okazją do publicznej prezentacji planów i strategii przez globalnych producentów telefonów komórkowych. Segment smartfonów – szacowany w tym roku na 918 mln terminali sprzedanych na całym świecie – będzie widownią ostrej walki o udziały.

Kunimasa Suzuki, szef Sony Mobile, zapowiedział że jego firma zdywersyfikuje portfolio, będzie je planowała mocniej pod kątem poszczególnych rynków i zacznie produkować linie przeznaczone na rynki krajów rozwijających się. To ma podnieść wolumeny sprzedaży. Sony, po zakończeniu współpracy z Ericssonem i likwidacji marki SonyEricsson, od dwóch lat aktywnie poczyna na rynku komórkowym, walcząc na razie o udziały za czym w przyszłym roku ma przyjść rentowność komórkowego biznesu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199 zł !

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama