Reklama

Sony i Huawei powalczą o trzecie miejsce na rynku smartfonów

Publikacja: 05.03.2013 16:43

Zakończony w ubiegłym tygodniu Mobile World Congress w Barcelonie był okazją do publicznej prezentacji planów i strategii przez globalnych producentów telefonów komórkowych. Segment smartfonów – szacowany w tym roku na 918 mln terminali sprzedanych na całym świecie – będzie widownią ostrej walki o udziały.

Kunimasa Suzuki, szef Sony Mobile, zapowiedział że jego firma zdywersyfikuje portfolio, będzie je planowała mocniej pod kątem poszczególnych rynków i zacznie produkować linie przeznaczone na rynki krajów rozwijających się. To ma podnieść wolumeny sprzedaży. Sony, po zakończeniu współpracy z Ericssonem i likwidacji marki SonyEricsson, od dwóch lat aktywnie poczyna na rynku komórkowym, walcząc na razie o udziały za czym w przyszłym roku ma przyjść rentowność komórkowego biznesu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama