Sony i Huawei powalczą o trzecie miejsce na rynku smartfonów

Publikacja: 05.03.2013 16:43

Zakończony w ubiegłym tygodniu Mobile World Congress w Barcelonie był okazją do publicznej prezentacji planów i strategii przez globalnych producentów telefonów komórkowych. Segment smartfonów – szacowany w tym roku na 918 mln terminali sprzedanych na całym świecie – będzie widownią ostrej walki o udziały.

Kunimasa Suzuki, szef Sony Mobile, zapowiedział że jego firma zdywersyfikuje portfolio, będzie je planowała mocniej pod kątem poszczególnych rynków i zacznie produkować linie przeznaczone na rynki krajów rozwijających się. To ma podnieść wolumeny sprzedaży. Sony, po zakończeniu współpracy z Ericssonem i likwidacji marki SonyEricsson, od dwóch lat aktywnie poczyna na rynku komórkowym, walcząc na razie o udziały za czym w przyszłym roku ma przyjść rentowność komórkowego biznesu.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa