Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowe kanały tv rosną reklamowo

Kanały nadawane na multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej (oprócz Wielkiej Czwórki, czyli TVP1, TVP2, Polsatu i TVN) zwiększyły swoje wpływy reklamowe po trzech kwartałach tego roku o 29,2 proc.

Publikacja: 03.11.2015 14:24

– Udział tych kanałów w rynku reklamy telewizyjnej w analizowanym okresie był bliski 20 proc. wobec 16 proc. między lipcem a wrześniem 2014 roku. W grupie stacji dostępnych za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej najszybciej wolumenowo rosną przychody TV4. Tymczasem TVN7 i TV Puls pozostają na porównywalnym poziomie do trzeciego kwartału 2014. Najszybsza dynamikę (ok. 90 proc.) odnotowują Fokus TV i Polsat Sport News  – podaje SMG w swoim raporcie o rynku reklamy telewizyjnej (dawniej raport firmował Starlink) .

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama