Nowe kanały tv rosną reklamowo

Kanały nadawane na multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej (oprócz Wielkiej Czwórki, czyli TVP1, TVP2, Polsatu i TVN) zwiększyły swoje wpływy reklamowe po trzech kwartałach tego roku o 29,2 proc.

Publikacja: 03.11.2015 14:24

– Udział tych kanałów w rynku reklamy telewizyjnej w analizowanym okresie był bliski 20 proc. wobec 16 proc. między lipcem a wrześniem 2014 roku. W grupie stacji dostępnych za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej najszybciej wolumenowo rosną przychody TV4. Tymczasem TVN7 i TV Puls pozostają na porównywalnym poziomie do trzeciego kwartału 2014. Najszybsza dynamikę (ok. 90 proc.) odnotowują Fokus TV i Polsat Sport News  – podaje SMG w swoim raporcie o rynku reklamy telewizyjnej (dawniej raport firmował Starlink) .

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX