Aktualizacja: 09.05.2025 19:59 Publikacja: 30.12.2010 13:20
Przeciętny użytkownik smartfona korzystający za jego pośrednictwem z Internetu odwiedza dziennie ok. 24 witryny internetowe, z czego większość stanowią strony tradycyjne, nie przeznaczone dla urządzeń mobilnych – wynika z danych, jakie na podstawie danych od 200 tys. europejskich użytkowników komórek zebrała firma [b]GfK[/b].
Badanie pokazało, że ilość danych konsumowanych przez urządzenia przenośne bardzo waha się w ciągu doby i związana jest np. z przemieszczaniem się użytkowników z domu do pracy. I tak np. ilość danych konsumowana ok. godz. 7:45 w dzień roboczy jest już ok. 30-40 proc. wyższa niż półgodziny wcześniej, o 7:15. Wysokie natężenie ruchu widoczne jest do godz. 10. Dzienny szczyt konsumpcji danych przypada jednak na okolice godziny 16:30, podczas powrotów do domów. Według GfK najczęściej odwiedzaną na urządzeniach mobilnych stroną jest Facebook.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas