Coraz powszechniejsze łączenie reklam w telewizji i internecie

Publikacja: 12.03.2013 15:53

Reklamodawcy coraz częściej wykorzystują potencjał internetu w kampaniach telewizyjnych. Aż 40 proc. reklam telewizyjnych odsyła do internetu – wynika z analizy Atmediów, biura reklamy telewizji i nowych mediów.

Firmy telekomunikacyjne i instytucje finansowe w niemal każdej reklamie zapraszają widzów do sieci – zauważa Atmedia, choć odesłania do internetu zawierają kampanie wszystkich branż.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama