Reklama
Rozwiń
Reklama

Coraz powszechniejsze łączenie reklam w telewizji i internecie

Publikacja: 12.03.2013 15:53

Reklamodawcy coraz częściej wykorzystują potencjał internetu w kampaniach telewizyjnych. Aż 40 proc. reklam telewizyjnych odsyła do internetu – wynika z analizy Atmediów, biura reklamy telewizji i nowych mediów.

Firmy telekomunikacyjne i instytucje finansowe w niemal każdej reklamie zapraszają widzów do sieci – zauważa Atmedia, choć odesłania do internetu zawierają kampanie wszystkich branż.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama