Reklama

Coraz powszechniejsze łączenie reklam w telewizji i internecie

Publikacja: 12.03.2013 15:53

Reklamodawcy coraz częściej wykorzystują potencjał internetu w kampaniach telewizyjnych. Aż 40 proc. reklam telewizyjnych odsyła do internetu – wynika z analizy Atmediów, biura reklamy telewizji i nowych mediów.

Firmy telekomunikacyjne i instytucje finansowe w niemal każdej reklamie zapraszają widzów do sieci – zauważa Atmedia, choć odesłania do internetu zawierają kampanie wszystkich branż.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama