Reklama
Rozwiń

Wideo w sieci powszechnieje

Z wideo on demand korzysta na całym świecie niemal dwie trzecie telewidzów – wynika z badań Nielsena

Publikacja: 18.03.2016 15:39

Wideo w sieci powszechnieje

Foto: cyfrowa.rp.pl

Jak wyliczyła firma badawcza Nielsen, aż 65 proc. osób oglądających programy telewizyjne korzysta z opcji wideo na życzenie. Do tego rozwiązania skłania odbiorców możliwość dowolnego dysponowania treścią w czasie (wartość istotna dla 77 proc. ankietowanych) oraz krótszych niż u tradycyjnych nadawców reklam.

59 proc. pytanych zgadza się na oglądanie reklam w sieci w zamian za darmowy dostęp do treści.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku