Wideo w sieci powszechnieje

Z wideo on demand korzysta na całym świecie niemal dwie trzecie telewidzów – wynika z badań Nielsena

Publikacja: 18.03.2016 15:39

Wideo w sieci powszechnieje

Foto: cyfrowa.rp.pl

Jak wyliczyła firma badawcza Nielsen, aż 65 proc. osób oglądających programy telewizyjne korzysta z opcji wideo na życzenie. Do tego rozwiązania skłania odbiorców możliwość dowolnego dysponowania treścią w czasie (wartość istotna dla 77 proc. ankietowanych) oraz krótszych niż u tradycyjnych nadawców reklam.

59 proc. pytanych zgadza się na oglądanie reklam w sieci w zamian za darmowy dostęp do treści.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa