Wideo w sieci powszechnieje

Z wideo on demand korzysta na całym świecie niemal dwie trzecie telewidzów – wynika z badań Nielsena

Publikacja: 18.03.2016 15:39

Wideo w sieci powszechnieje

Foto: cyfrowa.rp.pl

Jak wyliczyła firma badawcza Nielsen, aż 65 proc. osób oglądających programy telewizyjne korzysta z opcji wideo na życzenie. Do tego rozwiązania skłania odbiorców możliwość dowolnego dysponowania treścią w czasie (wartość istotna dla 77 proc. ankietowanych) oraz krótszych niż u tradycyjnych nadawców reklam.

59 proc. pytanych zgadza się na oglądanie reklam w sieci w zamian za darmowy dostęp do treści.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem