Aktualizacja: 09.05.2025 11:44 Publikacja: 13.08.2015 09:20
Deutsche Telekom poinformował dziś, że zawarł umowę z grupą działającą w sektorze reklamy zewnętrznej – Stroer, której sprzeda platformę internetową t-online.de oraz spółkę marketingu cyfrowego InteractiveMedia CCSP GmbH.
Stroer zapłaci za przejmowane spółki własnymi akcjami, wyemitowanymi dla DT, wartymi około 0,3 mld euro i odpowiadającymi 11-13 proc. podniesionego kapitału medialnej grupy.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas