Badanie: 22 proc. posiadaczy laptopów w ciągu roku chce kupić nowe urządzenie

Publikacja: 23.09.2019 08:00

Badanie: 22 proc. posiadaczy laptopów w ciągu roku chce kupić nowe urządzenie

Foto: cyfrowa.rp.pl

86 proc. gospodarstw domowych w Polsce posiada komputer – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen na zlecenie Microsoftu i Intela, które używają danych w kampanii „Move2Modern” realizowanej od trzeciego kwartału 2016 roku.

Tym razem, na przełomie lipca i sierpnia br. badano jakie sprzęty posiadają klienci znad Wisły i jakie są ich oczekiwania, co do nowszych urządzeń. Pod uwagę brane były tylko laptopy domowe, z pominięciem służbowych urządzeń, których pracownik nie wybiera samodzielnie.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10