Badanie: 22 proc. posiadaczy laptopów w ciągu roku chce kupić nowe urządzenie

Publikacja: 23.09.2019 08:00

Badanie: 22 proc. posiadaczy laptopów w ciągu roku chce kupić nowe urządzenie

Foto: cyfrowa.rp.pl

86 proc. gospodarstw domowych w Polsce posiada komputer – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen na zlecenie Microsoftu i Intela, które używają danych w kampanii „Move2Modern” realizowanej od trzeciego kwartału 2016 roku.

Tym razem, na przełomie lipca i sierpnia br. badano jakie sprzęty posiadają klienci znad Wisły i jakie są ich oczekiwania, co do nowszych urządzeń. Pod uwagę brane były tylko laptopy domowe, z pominięciem służbowych urządzeń, których pracownik nie wybiera samodzielnie.

Pozostało 92% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?