Reklama

Badanie: 22 proc. posiadaczy laptopów w ciągu roku chce kupić nowe urządzenie

Publikacja: 23.09.2019 08:00

Badanie: 22 proc. posiadaczy laptopów w ciągu roku chce kupić nowe urządzenie

Foto: cyfrowa.rp.pl

86 proc. gospodarstw domowych w Polsce posiada komputer – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen na zlecenie Microsoftu i Intela, które używają danych w kampanii „Move2Modern” realizowanej od trzeciego kwartału 2016 roku.

Tym razem, na przełomie lipca i sierpnia br. badano jakie sprzęty posiadają klienci znad Wisły i jakie są ich oczekiwania, co do nowszych urządzeń. Pod uwagę brane były tylko laptopy domowe, z pominięciem służbowych urządzeń, których pracownik nie wybiera samodzielnie.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama