Reklama
Rozwiń
Reklama

IDC: spada tempo sprzedaży tabletów

Firma IDC obniżyła prognozy sprzedaży tabletów na świecie w tym roku o 3,6 proc. do 260,9 mln. Spodziewa się też, że zacznie rosnąć zainteresowanie droższymi urządzeniami lepszej jakości niż tzw. white-box-tablets

Publikacja: 10.03.2014 15:07

W tym roku według IDC światowy rynek wchłonie już „tylko” o 19,4 proc. więcej tabletów niż w 2013 roku. To wciąż imponujący wzrost, ale znacznie mniejszy od ubiegłorocznego, gdy dynamika tabletowego rynku sięgnęła aż 51,6 proc. – Obniżenie krótkoterminowych prognoz to skutek zwalniającego popytu wśród klientów, którzy coraz mniej chętnie kupują kolejne urządzenia, bo ich obecność na rynkach, zwłaszcza tych rozwiniętych, mocno się zwiększyła – komentują analitycy IDC.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama