Aktualizacja: 11.05.2025 12:39 Publikacja: 06.02.2014 13:48
ABC Data przymierza się do wprowadzenia w tym roku na rynek pierwszego smartfona pod marką własną Colorovo. – Na początku drugiego kwartału tego roku powinniśmy już określone referencje co do ceny tego produktu i planu sprzedaży – mówi Dobrosław Wereszko, członek zarządu ABC Data.
ABC Data jest bardzo zadowolona z wyników, jakie osiąga w sprzedaży tabletów Colorovo. – W ciągu roku ich sprzedaż urosła o ponad 100 proc. Jednak najważniejsze jest dla nas to, że produkt jest wysokomarżowy i znajduje się na piątym miejscu pod tym względem, wśród wszystkich urządzeń, jakie oferuje dystrybutor – mówi Wereszko.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas