Locatelo wierzy, że na rynku jest miejsce na lokalizatory GSM/GPS

Służby miejskie, terenowe i ratownicze oraz firmy zarządzające np. działającymi w terenie zespołami przedstawicieli handlowych – to docelowa klientela Locatelo.com.

Publikacja: 03.02.2010 00:00

Firma oferująca osobiste lokalizatory bazujące na technologiach GSM i GPS wierzy, że na polskim rynku istnieje nisza pomiędzy modułami GPS pozwalającymi np. na śledzenie położenia samochodu, a telefonią komórkową, pozwalającą wezwać pomoc w awaryjnej sytuacji.

Głównym elementem oferty firmy mają być osobiste lokalizatory, pozwalające na namierzanie pozycji użytkownika stale, w czasie rzeczywistym, bądź w ustalonych odstępach czasu, Urządzenia wyposażone są w mechanizmy wzywania pomocy. Locatelo oferuje też aplikację na telefony komórkowe wyposażone w moduł GPS, jednak ten produkt, jak przyznaje firma, jest tylko dodatkiem do głównej oferty.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić