Reklama

Ericsson zbada preferencje polskich użytkowników mobilnego internetu

Publikacja: 25.01.2013 14:04

Szwedzki producent sprzętu sieciowego rozpoczął kolejną edycję swojego badania Consumer Labs, które ma zaprognozować preferencje i przyzwyczajenia użytkowników sieci komórkowych. W tym roku badanie obejmie również użytkowników polskich sieci.

Badanie jest realizowane przez Ericssona corocznie, ale podstawowy panel nie obejmuje Polski. W tym roku dostawca zdecydował się jednak zainwestować również w przebadanie polskiego rynku (w budżet Ericsson Polska).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama