Ericsson zbada preferencje polskich użytkowników mobilnego internetu

Publikacja: 25.01.2013 14:04

Szwedzki producent sprzętu sieciowego rozpoczął kolejną edycję swojego badania Consumer Labs, które ma zaprognozować preferencje i przyzwyczajenia użytkowników sieci komórkowych. W tym roku badanie obejmie również użytkowników polskich sieci.

Badanie jest realizowane przez Ericssona corocznie, ale podstawowy panel nie obejmuje Polski. W tym roku dostawca zdecydował się jednak zainwestować również w przebadanie polskiego rynku (w budżet Ericsson Polska).

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa