Reklama
Rozwiń

Ericsson zbada preferencje polskich użytkowników mobilnego internetu

Publikacja: 25.01.2013 14:04

Szwedzki producent sprzętu sieciowego rozpoczął kolejną edycję swojego badania Consumer Labs, które ma zaprognozować preferencje i przyzwyczajenia użytkowników sieci komórkowych. W tym roku badanie obejmie również użytkowników polskich sieci.

Badanie jest realizowane przez Ericssona corocznie, ale podstawowy panel nie obejmuje Polski. W tym roku dostawca zdecydował się jednak zainwestować również w przebadanie polskiego rynku (w budżet Ericsson Polska).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play