Reklama

Samsung zapłaci ponad 2 mln zł kary za podszywanie się pod kampanię nt DVB-T

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że kampania reklamowa firmy wprowadzała odbiorców w błąd, sugerując, że jest częścią rządowej kampanii informacyjnej dotyczącej cyfryzacji telewizji

Publikacja: 13.05.2013 10:50

Zawiadomienie złożyło do UOKiK Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, które koordynowało państwową kampanię reklamową nt. wprowadzania naziemnej telewizji cyfrowej. – Przeprowadzone postępowanie wykazało, że kampania reklamowa telewizorów Samsung naśladując rządowe przekazy informacyjne dotyczące cyfryzacji wprowadzała konsumentów w błąd. Wykorzystanie elementów charakterystycznych dla akcji Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji mogło sugerować konsumentom, że komercyjna oferta Samsung jest częścią rządowej kampanii informacyjnej – podaje UOKiK.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama