Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.06.2025 21:04 Publikacja: 25.11.2013 17:55
Huawei wierzy, że w Europie uda mu się wypromować swe smartfony przez piłkarski sponsoring i nawiązał współpracę z hiszpańską ekstraklasą piłkarską, Liga de Fútbol Profesional (LFP).
W ramach zawartej umowy, w sezonie 2013-2014 chiński producent będzie nie tylko partnerem technologicznym hiszpańskiej ekstraklasy, ale zrealizuje też szereg działań marketingowych promujących profesjonalną piłkę nożną na całym świecie. We wszystkich smartfonach Huawei dostępnych w Hiszpanii zainstalowana zostanie aplikacja, która pomoże fanom futbolu śledzić najbardziej aktualne informacje dotyczące piłkarskiej ekstraklasy. Umowa pomiędzy Huawei i LFP przewiduje również wykorzystywanie marki LFP, wizerunku zawodników, a także maskotki ligi w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych prowadzonych przez producenta na całym świecie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas