Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 00:14 Publikacja: 25.11.2013 17:55
Huawei wierzy, że w Europie uda mu się wypromować swe smartfony przez piłkarski sponsoring i nawiązał współpracę z hiszpańską ekstraklasą piłkarską, Liga de Fútbol Profesional (LFP).
W ramach zawartej umowy, w sezonie 2013-2014 chiński producent będzie nie tylko partnerem technologicznym hiszpańskiej ekstraklasy, ale zrealizuje też szereg działań marketingowych promujących profesjonalną piłkę nożną na całym świecie. We wszystkich smartfonach Huawei dostępnych w Hiszpanii zainstalowana zostanie aplikacja, która pomoże fanom futbolu śledzić najbardziej aktualne informacje dotyczące piłkarskiej ekstraklasy. Umowa pomiędzy Huawei i LFP przewiduje również wykorzystywanie marki LFP, wizerunku zawodników, a także maskotki ligi w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych prowadzonych przez producenta na całym świecie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas