Netia z nowym serwisem internetowym dla klientów indywidualnych. Zapowiada nową ofertę

Publikacja: 14.08.2019 17:35

Netia, stacjonarny operator telekomunikacyjny z grupy Cyfrowy Polsat, poinformowała w środę, że uruchomiła nową stronę internetową dla klientów indywidualnych.

Telekom zapewnia, że „nowa platforma została zaprojektowana w kompleksowym procesie badania potrzeb oraz zachowań użytkowników”. Chwali się także, że strona internetowa „wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie zarządzania doświadczeniem w kanałach cyfrowych oraz nowoczesne rozwiązania e-commerce”. Mają one zwiększyć efektywność sprzedaży on-line bogatej oferty Netii.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić