Netia, stacjonarny operator telekomunikacyjny z grupy Cyfrowy Polsat, poinformowała w środę, że uruchomiła nową stronę internetową dla klientów indywidualnych.
Telekom zapewnia, że „nowa platforma została zaprojektowana w kompleksowym procesie badania potrzeb oraz zachowań użytkowników”. Chwali się także, że strona internetowa „wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie zarządzania doświadczeniem w kanałach cyfrowych oraz nowoczesne rozwiązania e-commerce”. Mają one zwiększyć efektywność sprzedaży on-line bogatej oferty Netii.
– Serwis przeznaczony jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców oraz firm sektora SOHO (Small Office Home Office). Po wdrożeniu nowej struktury ofertowej, wprowadzeniu nowej strategii komunikacyjnej, pojawienie się nowej strony internetowej, jest realizacją kolejnego elementu strategii jaką realizujemy w obszarze klientów indywidualnych – wyjaśnia cytowany w komunikacie Tomasz Dakowski, dyrektor generalny B2C w Netii.
Dakowski zapowiada jednocześnie nową ofertę.
– Zależało nam aby nasza nowa strona internetowa była dostępna dla klientów przed startem jesiennej oferty, która z całą pewnością zainteresuje nie tylko studentów, ale wszystkich którym zależy na szybkim internecie, bogatej ofercie TV oraz umowie na krótki okres – powiedział Tomasz Dakowski.