Netia z nowym serwisem internetowym dla klientów indywidualnych. Zapowiada nową ofertę

Publikacja: 14.08.2019 17:35

Netia, stacjonarny operator telekomunikacyjny z grupy Cyfrowy Polsat, poinformowała w środę, że uruchomiła nową stronę internetową dla klientów indywidualnych.

Telekom zapewnia, że „nowa platforma została zaprojektowana w kompleksowym procesie badania potrzeb oraz zachowań użytkowników”. Chwali się także, że strona internetowa „wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie zarządzania doświadczeniem w kanałach cyfrowych oraz nowoczesne rozwiązania e-commerce”. Mają one zwiększyć efektywność sprzedaży on-line bogatej oferty Netii.

– Serwis przeznaczony jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców oraz firm sektora SOHO (Small Office Home Office). Po wdrożeniu nowej struktury ofertowej, wprowadzeniu nowej strategii komunikacyjnej, pojawienie się nowej strony internetowej, jest realizacją kolejnego elementu strategii jaką realizujemy w obszarze klientów indywidualnych – wyjaśnia cytowany w komunikacie Tomasz Dakowski, dyrektor generalny B2C w Netii.

Dakowski zapowiada jednocześnie nową ofertę.

– Zależało nam aby nasza nowa strona internetowa była dostępna dla klientów przed startem jesiennej oferty, która z całą pewnością zainteresuje nie tylko studentów, ale wszystkich którym zależy na szybkim internecie, bogatej ofercie TV oraz umowie na krótki okres – powiedział Tomasz Dakowski.

– Wdrożenie nowej platformy pozwoli nam jeszcze skuteczniej prezentować bogatą ofertę Netii, a naszym klientom ułatwi wybór. Nowa strona to nie tylko front zgodny z najnowszymi trendami, przystosowany do obsługi klientów niepełnosprawnych, to również zaawansowane narzędzia personalizacji i automatyzacji – dodał Michał Trębicki, Szef eCommerce B2C w Netii.

Rozwiązanie bazuje na platformie Kentico wdrożyła firma Infinity Group. Nie zdradzono kosztu inwestycji.

Z technicznego punktu widzenia, jest to system CMS (ang. customer management system) z rozbudowanymi funkcjami marketing automation i lead generation.

Telekom liczy, że dzięki temu narzędziu będzie mógł szybko zmieniać zawartość i kształt serwisu, prowadzić spersonalizowaną komunikację i realizować kampanie marketingowe z wykorzystaniem zaawansowanych procesów tzw. marketing automation i lead generation.

Netia, stacjonarny operator telekomunikacyjny z grupy Cyfrowy Polsat, poinformowała w środę, że uruchomiła nową stronę internetową dla klientów indywidualnych.

Telekom zapewnia, że „nowa platforma została zaprojektowana w kompleksowym procesie badania potrzeb oraz zachowań użytkowników”. Chwali się także, że strona internetowa „wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie zarządzania doświadczeniem w kanałach cyfrowych oraz nowoczesne rozwiązania e-commerce”. Mają one zwiększyć efektywność sprzedaży on-line bogatej oferty Netii.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił