Niemiecka firma AVM, producent urządzeń telekomunikacyjnych do sieci domowych i biurowych pod marką Fritz podsumował pierwszy rok swojej obecności w Polsce.

– Jesteśmy niszowym, graczem, ale za dwa trzy-lata będziemy w czołówce w segmencie, na którym działamy – zapowiada Jürgen Pohl, szef sprzedaży na polski rynek w AVM. Przekonuje, że nie jest to zapowiedź bezpodstawna biorąc pod uwagę sprzedaż firmy na rynku polskim w drugim półroczu ubiegłego roku.

Przychody AVM w Europie sięgnęły 300 mln euro. Jürgen Pohl nie chce ujawniać wyników finansowych, jakie osiąga firma w Polsce, ale można je szacować na blisko 1 mln euro. Jest to znaczący wzrost w stosunku do 100 tys. euro, tj. przychodów jakie firma osiągnął wcześniej na rynku polskim,  kiedy nie zatrudniała handlowców w naszym kraju.

Jürgen Pohl liczy, że w tym roku AVM znacznie zwiększy sprzedaż w Polsce. pomóc w tym ma m.in. zwiększenie portfolio oferowanych  produktów, które pojawią się w sprzedaży.