AVM zadowolone z wyników sprzedaży produktów sieciowych na polskim rynku

Publikacja: 18.02.2014 13:39

Niemiecka firma AVM, producent urządzeń telekomunikacyjnych do sieci domowych i biurowych pod marką Fritz podsumował pierwszy rok swojej obecności w Polsce.

– Jesteśmy niszowym, graczem, ale za dwa trzy-lata będziemy w czołówce w segmencie, na którym działamy – zapowiada Jürgen Pohl, szef sprzedaży na polski rynek w AVM. Przekonuje, że nie jest to zapowiedź bezpodstawna biorąc pod uwagę sprzedaż firmy na rynku polskim w drugim półroczu ubiegłego roku.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku