Reklama
Rozwiń

AVM zadowolone z wyników sprzedaży produktów sieciowych na polskim rynku

Publikacja: 18.02.2014 13:39

Niemiecka firma AVM, producent urządzeń telekomunikacyjnych do sieci domowych i biurowych pod marką Fritz podsumował pierwszy rok swojej obecności w Polsce.

– Jesteśmy niszowym, graczem, ale za dwa trzy-lata będziemy w czołówce w segmencie, na którym działamy – zapowiada Jürgen Pohl, szef sprzedaży na polski rynek w AVM. Przekonuje, że nie jest to zapowiedź bezpodstawna biorąc pod uwagę sprzedaż firmy na rynku polskim w drugim półroczu ubiegłego roku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości