Aktualizacja: 09.05.2025 11:29 Publikacja: 18.02.2014 13:39
Niemiecka firma AVM, producent urządzeń telekomunikacyjnych do sieci domowych i biurowych pod marką Fritz podsumował pierwszy rok swojej obecności w Polsce.
– Jesteśmy niszowym, graczem, ale za dwa trzy-lata będziemy w czołówce w segmencie, na którym działamy – zapowiada Jürgen Pohl, szef sprzedaży na polski rynek w AVM. Przekonuje, że nie jest to zapowiedź bezpodstawna biorąc pod uwagę sprzedaż firmy na rynku polskim w drugim półroczu ubiegłego roku.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas