Reklama
Rozwiń
Reklama

AVM zadowolone z wyników sprzedaży produktów sieciowych na polskim rynku

Publikacja: 18.02.2014 13:39

Niemiecka firma AVM, producent urządzeń telekomunikacyjnych do sieci domowych i biurowych pod marką Fritz podsumował pierwszy rok swojej obecności w Polsce.

– Jesteśmy niszowym, graczem, ale za dwa trzy-lata będziemy w czołówce w segmencie, na którym działamy – zapowiada Jürgen Pohl, szef sprzedaży na polski rynek w AVM. Przekonuje, że nie jest to zapowiedź bezpodstawna biorąc pod uwagę sprzedaż firmy na rynku polskim w drugim półroczu ubiegłego roku.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama