Reklama
Rozwiń
Reklama

LG zdobył 12 proc. rynku komórkowego

Publikacja: 30.11.2010 09:10

Około 1,2-1,3 mln sztuk telefonów sprzeda w tym roku na polskim rynku [b]LG Electronics[/b]. Według naszych informacji firma doszła w bieżącym roku do ok. 12 proc. udziału w rynku telefonów komórkowych. W ubiegłym roku udział ten wynosił ok. 9 proc., a w roku 2008 ok. 5 proc.

12 proc. rynku, to poziom, jaki koreański producent założył rozpoczynając rynkową ofensywę cztery lata temu. Z takim udziałem ustępuje na polskim rynku [b]Nokii[/b] i [b]Samsungowi[/b] (brak dokładnych danych o strukturze polskiego rynku komórek). Podobny układ sił panuje na rynku globalnym, chociaż w Polsce pozycja LG jest relatywnie silniejsza.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama