Aktualizacja: 09.05.2025 16:46 Publikacja: 04.01.2019 18:30
Niegdyś operatorzy komórkowi po świętach Bożego Narodzenia i Nowym Roku na wyścigi publikowali dane liczbowe pokazujące, jaką popularnością cieszą się SMS-y (ang. short message system), czyli krótkie wiadomości tekstowe przesyłane z telefonu na telefon. Dziś pracownicy firm telekomunikacyjnych proszeni o takie statystyki najczęściej wzruszają ramionami.
Nie mają ich na podorędziu, bo usługą tracącą na rzecz innych form komunikacji (serwisów społecznościowych, komunikatorów) mało kto się ponoć interesuje.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas