Aktualizacja: 01.07.2025 00:41 Publikacja: 04.01.2019 18:30
Niegdyś operatorzy komórkowi po świętach Bożego Narodzenia i Nowym Roku na wyścigi publikowali dane liczbowe pokazujące, jaką popularnością cieszą się SMS-y (ang. short message system), czyli krótkie wiadomości tekstowe przesyłane z telefonu na telefon. Dziś pracownicy firm telekomunikacyjnych proszeni o takie statystyki najczęściej wzruszają ramionami.
Nie mają ich na podorędziu, bo usługą tracącą na rzecz innych form komunikacji (serwisów społecznościowych, komunikatorów) mało kto się ponoć interesuje.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas