Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 20:15 Publikacja: 10.09.2010 11:18
Około 1000 zaproszonych gości spodziewa się na październikowym kongresie „Biznes to rozmowy” [b]Netia. [/b]To największa impreza skierowana do korporacyjnego klienta, jaką organizują polskie firmy telekomunikacyjne.
– Kongres jest bardziej wizerunkowy niż sprzedażowy. Chcemy przede wszystkim inspirować. Grupa docelowa tej imprezy, to klienci korporacyjni, duże firmy. Chcemy dotrzeć do kadry zarządzającej tzw. [i]c-level[/i] [członkowie zarządów – rpkom.pl], właścicieli firm, dyrektorów średniego szczebla, kierowników działów IT i zakupów – wylicza [b]Agata Swobodzińska[/b] z działu marketingu Netii.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas