Aktualizacja: 24.05.2025 22:01 Publikacja: 10.09.2010 11:18
Około 1000 zaproszonych gości spodziewa się na październikowym kongresie „Biznes to rozmowy” [b]Netia. [/b]To największa impreza skierowana do korporacyjnego klienta, jaką organizują polskie firmy telekomunikacyjne.
– Kongres jest bardziej wizerunkowy niż sprzedażowy. Chcemy przede wszystkim inspirować. Grupa docelowa tej imprezy, to klienci korporacyjni, duże firmy. Chcemy dotrzeć do kadry zarządzającej tzw. [i]c-level[/i] [członkowie zarządów – rpkom.pl], właścicieli firm, dyrektorów średniego szczebla, kierowników działów IT i zakupów – wylicza [b]Agata Swobodzińska[/b] z działu marketingu Netii.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas