Netia chce się pokazać biznesowi

Publikacja: 10.09.2010 11:18

Około 1000 zaproszonych gości spodziewa się na październikowym kongresie „Biznes to rozmowy” [b]Netia. [/b]To największa impreza skierowana do korporacyjnego klienta, jaką organizują polskie firmy telekomunikacyjne.

– Kongres jest bardziej wizerunkowy niż sprzedażowy. Chcemy przede wszystkim inspirować. Grupa docelowa tej imprezy, to klienci korporacyjni, duże firmy. Chcemy dotrzeć do kadry zarządzającej tzw. [i]c-level[/i] [członkowie zarządów – rpkom.pl], właścicieli firm, dyrektorów średniego szczebla, kierowników działów IT i zakupów – wylicza [b]Agata Swobodzińska[/b] z działu marketingu Netii.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa