Aktualizacja: 01.07.2025 02:03 Publikacja: 17.01.2012 11:26
Największy operator alternatywny poinformował o planach rozwoju naziemnej sprzedaży swoich usług. Niedawno Netia uruchomiła trzy salony: w Łodzi (ul. Zachodnia 77), Białymstoku (ul. Dr. Ireny Białówny 4) i Poznaniu (ul. Głogowska 114).
– Kolejne będą uruchamiane systematycznie w następnych tygodniach w: Krakowie, Wrocławiu, Lublinie, Łomży i Warszawie – można przeczytać na korporacyjnym blogu Netii. Placówki uruchmiają partnerzy handlowi Netii, jak na przykład IQ Serwis, czy Netline. Na serwisach franczyzowych można znaleźć komunikaty o poszukiwaniu kolejnych lokalizacji: min. 20 m2 dla salonów i 5 m2 dla „wysp” handlowych. Łącznie salonów sprzedażowo-wystawienniczych ma powstać w najbliższym czasie kilkanaście. Dla odmiany Netia zrezygnowała z projektu uruchomienia dużych, reprezentacyjnych salonów wzorcowych w centrach handlowych, o jakich informowała w ubiegłym roku.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas