Wydawnictwa wprowadzają SMS-owe zakupy

Publikacja: 10.09.2009 00:00

Axel Springer, G+J, Edipresse, Burda, Agora i Media Point Group wprowadzają do swoich wydawnictwa gazetowych możliwość składania przez SMS zamówień na opisywany, czy recenzowane produkty. Każdy z nich opatrzony jest kodem, który nabywca wysyła na numer SMS Premium (0,61 zł brutto). Operator systemu oddzwania, aby potwierdzić zamówienie i zebrać dane osobowe nabywcy. Przy kolejnych transakcjach potwierdzenie zamówienia odbywa się również drogą SMS. Operator przygotowuje i ekspediuje wysyłkę zamówionego towaru. System m-commerce pod nazwą OneStep opracowała polska spółka o tej samej nazwie. Według podawanych przez nią danych system OneStep dostępny jest za pośrednictwem pond 20 tytułów prasowych wymienionych wyżej wydawców.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem