Reklama

Wydawnictwa wprowadzają SMS-owe zakupy

Publikacja: 10.09.2009 00:00

Axel Springer, G+J, Edipresse, Burda, Agora i Media Point Group wprowadzają do swoich wydawnictwa gazetowych możliwość składania przez SMS zamówień na opisywany, czy recenzowane produkty. Każdy z nich opatrzony jest kodem, który nabywca wysyła na numer SMS Premium (0,61 zł brutto). Operator systemu oddzwania, aby potwierdzić zamówienie i zebrać dane osobowe nabywcy. Przy kolejnych transakcjach potwierdzenie zamówienia odbywa się również drogą SMS. Operator przygotowuje i ekspediuje wysyłkę zamówionego towaru. System m-commerce pod nazwą OneStep opracowała polska spółka o tej samej nazwie. Według podawanych przez nią danych system OneStep dostępny jest za pośrednictwem pond 20 tytułów prasowych wymienionych wyżej wydawców.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama