Aktualizacja: 09.05.2025 15:50 Publikacja: 10.09.2009 00:00
Axel Springer, G+J, Edipresse, Burda, Agora i Media Point Group wprowadzają do swoich wydawnictwa gazetowych możliwość składania przez SMS zamówień na opisywany, czy recenzowane produkty. Każdy z nich opatrzony jest kodem, który nabywca wysyła na numer SMS Premium (0,61 zł brutto). Operator systemu oddzwania, aby potwierdzić zamówienie i zebrać dane osobowe nabywcy. Przy kolejnych transakcjach potwierdzenie zamówienia odbywa się również drogą SMS. Operator przygotowuje i ekspediuje wysyłkę zamówionego towaru. System m-commerce pod nazwą OneStep opracowała polska spółka o tej samej nazwie. Według podawanych przez nią danych system OneStep dostępny jest za pośrednictwem pond 20 tytułów prasowych wymienionych wyżej wydawców.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas