TVN7 z najwyższą oglądalnością wśród „nowych” kanałów DVB-T

Stacja miała w I półroczu 3,58 proc. udziału w ogólnopolskim rynku oglądalności telewizyjnej. To najwięcej wśród kanałów stworzonych lub zmodyfikowanych z myślą o multipleksach DVB-T

Publikacja: 02.07.2013 14:47

Kolejne były TVP Info z udziałem na poziomie 3,07 proc., a następne: TTV (0,91 proc.), Puls2 (0,81 proc.), ATM Rozrywka (0,66 proc.), TVP Polonia (0,63 proc.) i Polo TV (0,62 proc.) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.  Za nimi uplasowały się: Eska TV (0,51 proc.), TV 6 (0,47 proc.), TVP Kultura (0,36 proc.), ex aequo TVP Historia i Polsat Sport News ( po 0,34 proc. udziału w rynku oglądalności ) oraz TVP Rozrywka (0,17 proc.).

Dane pokazują udziały w ogólnopolskiej oglądalności dla grupy widzów w wieku powyżej 4 roku życia.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden