TVN7 z najwyższą oglądalnością wśród „nowych” kanałów DVB-T

Stacja miała w I półroczu 3,58 proc. udziału w ogólnopolskim rynku oglądalności telewizyjnej. To najwięcej wśród kanałów stworzonych lub zmodyfikowanych z myślą o multipleksach DVB-T

Publikacja: 02.07.2013 14:47

Kolejne były TVP Info z udziałem na poziomie 3,07 proc., a następne: TTV (0,91 proc.), Puls2 (0,81 proc.), ATM Rozrywka (0,66 proc.), TVP Polonia (0,63 proc.) i Polo TV (0,62 proc.) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.  Za nimi uplasowały się: Eska TV (0,51 proc.), TV 6 (0,47 proc.), TVP Kultura (0,36 proc.), ex aequo TVP Historia i Polsat Sport News ( po 0,34 proc. udziału w rynku oglądalności ) oraz TVP Rozrywka (0,17 proc.).

Dane pokazują udziały w ogólnopolskiej oglądalności dla grupy widzów w wieku powyżej 4 roku życia.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont