Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 07:07 Publikacja: 02.07.2013 14:47
Kolejne były TVP Info z udziałem na poziomie 3,07 proc., a następne: TTV (0,91 proc.), Puls2 (0,81 proc.), ATM Rozrywka (0,66 proc.), TVP Polonia (0,63 proc.) i Polo TV (0,62 proc.) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Za nimi uplasowały się: Eska TV (0,51 proc.), TV 6 (0,47 proc.), TVP Kultura (0,36 proc.), ex aequo TVP Historia i Polsat Sport News ( po 0,34 proc. udziału w rynku oglądalności ) oraz TVP Rozrywka (0,17 proc.).
Dane pokazują udziały w ogólnopolskiej oglądalności dla grupy widzów w wieku powyżej 4 roku życia.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas