Nowy dyrektor marki, mediów i komunikacji w Grupie TP

Publikacja: 08.07.2011 09:37

Paweł Patkowski, przez ostatnie cztery lata wiceszef departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu, oficjalnie objął stanowisko dyrektora marki, mediów i komunikacji Grupy TP. Będzie w niej odpowiadać za strategię komunikacji marek TP i Orange dla rynku masowego oraz opracowanie strategii medialnej firmy.

Patkowski w Polkomtelu odpowiadał za komunikację marki Plus, a w szczególności takie produkty jak mobilny internet, usługi dodane oraz prepaid. Jeszcze przed przygodą z Polkomtelem, do 2007 r. pracował w Adidas Poland oraz browarach Brok.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama