Reklama

Magiczne 29 zł także w odpowiedzi Heyah na Nju mobile

Publikacja: 14.05.2013 15:24

Polska Telefonia Cyfrowa poinformowała, na czym polega jej wchodząca w środę na rynek „diabelsko” dobra nowa oferta w sieci Heyah. Tym samym wiadomo już, jaka jest jej odpowiedź na majowe oferty konkurencji: Nju mobile, Red Bull Mobile i Virgin Mobile. Heyah wyłamała się z segmentu SIM-Only, ale także testuje nowy wyłącznie internetowy kanał sprzedaży.

Podobnie jak Nju mobile i Red Bull Mobile, także Heyah proponuje klientom nielimitowane rozmowy za 29 zł i 9 zł za nielimitowane SMS-y. Za pakiet danych o wielkości 500 MB zapłacić trzeba kolejne 9 zł.

Tyle tylko, że w przeciwieństwie do konkurencji, Heyah dodaje jeszcze coś: wybrane telefony w systemie ratalnym.

Pierwszy raz w historii Heyah pojawiła się na jej półkach oferta abonamentowa (umowy są na czas nieokreślony).

W informacji prasowej złożono ten fakt z określeniem „w stylu amerykańskim”, nawiązując zapewne do ostatnich ruchów siostrzanej spółki PTC na zaatlantyckim rynku.

Reklama
Reklama

Nowością w ofercie Heyah jest umożliwienie abonentom dokonania wyboru wysokości i długości okresu spłacania rat. Jak podaje PTC, dostępne będą trzy różne wartości rat, 60, 40 oraz 30 złotych, które klient będzie spłacał przez odpowiednio 6, 12 lub 24 miesiące.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama