Aktualizacja: 09.05.2025 12:52 Publikacja: 10.05.2013 11:56
Kilka tygodni temu Emitel kupił swojego najważniejsza konkurenta – RSTV – od swojego najważniejszego klienta, czyli grupy Polsatu. Całkiem niedawno przejął innego konkurenta – Info-Operatora. To oznacza, że na rynku radiodyfuzji naziemnej pozostało już tylko 2 operatorów dysponujących własnymi obiektami nadawczymi. I to z pomijalnymi udziałami w tym rynku. Ich los też wydaje się przesądzony.
Emitel i tak dominował w sposób przemożny, a specyfika rynku była taka, że nikt mu tej pozycji nie miał szans odebrać. Konkurencję dobiła wymuszona odgórnie cyfryzacja nadawania, której koszty są zbyt wysokie dla małych nadawców, w świetle zysków, jakie mogą oni osiągnąć. Wygląda na to, że miejsce jest dla jednego.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas