Reklama

Netia wejdzie w usługi marketingowe dla „misiów”

Publikacja: 29.10.2013 14:07

– Po raz pierwszy konkurować będziemy z firmami z rynku mediów: idziemy w promocję, reklamę – mówi rpkom.pl Leszek Sankowski, menedżer Netii.

Według niego, za kilka dni stacjonarny operator poszerzy portfolio swoich usług o ofertę Netia WiFi dla małych i średnich przedsiębiorstw – tzw. „misiów”. Będzie to jeden z czterech filarów strategii Netii w obszarze WiFi.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama