Netia wejdzie w usługi marketingowe dla „misiów”

Publikacja: 29.10.2013 14:07

– Po raz pierwszy konkurować będziemy z firmami z rynku mediów: idziemy w promocję, reklamę – mówi rpkom.pl Leszek Sankowski, menedżer Netii.

Według niego, za kilka dni stacjonarny operator poszerzy portfolio swoich usług o ofertę Netia WiFi dla małych i średnich przedsiębiorstw – tzw. „misiów”. Będzie to jeden z czterech filarów strategii Netii w obszarze WiFi.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10