Aktualizacja: 09.05.2025 08:54 Publikacja: 29.10.2013 14:07
– Po raz pierwszy konkurować będziemy z firmami z rynku mediów: idziemy w promocję, reklamę – mówi rpkom.pl Leszek Sankowski, menedżer Netii.
Według niego, za kilka dni stacjonarny operator poszerzy portfolio swoich usług o ofertę Netia WiFi dla małych i średnich przedsiębiorstw – tzw. „misiów”. Będzie to jeden z czterech filarów strategii Netii w obszarze WiFi.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas