Dziś P4, operator sieci Play, przedstawił nową ofertę dla „regonowców”, czyli klientów biznesowych, w ramach pakietu Formuła 4.0. Wejdzie na rynek 4 kwietnia i jest zbliżona do ogłoszonej w ubiegłym tygodniu oferty dla osób indywidualnych. Ma jednak wyróżnik – ryczałtową opłatą objęto także połączenia głosowe do sieci stacjonarnych.
Nieco wyższa niż w ofercie dla osób fizycznych jest cena brutto najtańszego pakietu SIM-Only – 65 zł, czyli 79,95 zł z VAT (wobec 79 zł dla migrujących i przedłużających umowę osób indywidualnych). Oferta SIM-Only dla firm z paczką 2GB jest tańsza niż dla osób indywidualnych: 92,25 zł (wobec 99 zł dla migrujących i przedłużających kontrakt oraz 109 zł dla innych klientów).
– Ryczałty dla osób indywidualnych sprzedają się bardzo dobrze, ale o liczbach powiemy przy okazji publikacji wyników za I kwartał, czyli po świętach – mówił Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4.
Według niego Play chce umocnić swoją pozycję na rynku biznesowym. Ubiegły rok zakończył z liczbą 530 tys. aktywnych kart SIM w telefonach z biznesowymi taryfami. Z początkiem br. operator został partnerem PLL LOT: klienci Playa zostaną objęci premiowym programem, do którego należy przewoźnik (Miles and More), wypierając z pozycji Polską Telefonię Cyfrową.
PTC w ub. tygodniu wprowadziła bliźniaczą wobec oferty Play propozycję dla klientów indywidualnych i analogiczny pakiet dla klientów biznesowych. Według informacji serwisu Telepolis.pl, Orange szykuje natomiast bliźniaczą ofertę biznesową. Oficjalnie telekom zapowiedział tylko tyle, że w ciągu kilku tygodni odpowie na oferty Play i T-Mobile.