– Wszyscy marzymy o tym, aby piłka powróciła na nasze stadiony, by znów móc kibicować reprezentacji. Chcemy tych emocji i wierzymy, że jak najszybciej wrócą. Szczególnie, że mamy nowego gracza w zespole – spółkę T-Mobile Polska. Serdecznie witamy na pokładzie i liczymy, że niedługo zobaczymy się na stadionach – mówi szef PZPN Zbigniew Boniek.
Prezes T-Mobile Polska Andreas Maierhofer podkreśla, że firma chce pomóc PZPN w rozwoju futbolu w naszym kraju, szkoleniu młodzieży, trenerów i sędziów. Logo T-Mobile pojawi się na bandach reklamowych oraz na ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach i plakatach.
– W tych ciężkich, zupełnie zaskakujących czasach, pełnych obawy o ludzkie zdrowie i życie, każda optymistyczna wiadomość jest bardzo budująca. Dlatego też jesteśmy pełni uznania, że tak renomowana firma jak T-Mobile zdecydowała się na współpracę z PZPN. Świadczy to o wielkiej klasie i odpowiedzialności naszego partnera, co szczególnie doceniamy w tak trudnym momencie, w którym znajduje się obecnie cały świat sportu – przyznaje sekretarz generalny PZPN Maciej Sawicki.