T-Mobile sponsorem reprezentacji Polski

Operator telefonii komórkowej podpisał umowę z PZPN do końca 2022 roku, stając się oficjalnym sponsorem drużyny seniorów, kadry do lat 21 oraz reprezentacji młodzieżowych i kobiecych.

Publikacja: 28.04.2020 22:10

Ze słownika polskich komentatorów zniknęło w pewnym momencie słowo „kopnąć”. Od tej pory piłkarze „u

Ze słownika polskich komentatorów zniknęło w pewnym momencie słowo „kopnąć”. Od tej pory piłkarze „uderzają” piłkę, „celują” nią albo „umieszczają” ją w bramce – zwraca uwagę Jan Maciejewski

Foto: PGE Narodowy/ Darek Golik

– Wszyscy marzymy o tym, aby piłka powróciła na nasze stadiony, by znów móc kibicować reprezentacji. Chcemy tych emocji i wierzymy, że jak najszybciej wrócą. Szczególnie, że mamy nowego gracza w zespole – spółkę T-Mobile Polska. Serdecznie witamy na pokładzie i liczymy, że niedługo zobaczymy się na stadionach – mówi szef PZPN Zbigniew Boniek.

Prezes T-Mobile Polska Andreas Maierhofer podkreśla, że firma chce pomóc PZPN w rozwoju futbolu w naszym kraju, szkoleniu młodzieży, trenerów i sędziów. Logo T-Mobile pojawi się na bandach reklamowych oraz na ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach i plakatach.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa