Aktualizacja: 11.05.2025 11:53 Publikacja: 28.04.2020 22:10
Ze słownika polskich komentatorów zniknęło w pewnym momencie słowo „kopnąć”. Od tej pory piłkarze „uderzają” piłkę, „celują” nią albo „umieszczają” ją w bramce – zwraca uwagę Jan Maciejewski
Foto: PGE Narodowy/ Darek Golik
– Wszyscy marzymy o tym, aby piłka powróciła na nasze stadiony, by znów móc kibicować reprezentacji. Chcemy tych emocji i wierzymy, że jak najszybciej wrócą. Szczególnie, że mamy nowego gracza w zespole – spółkę T-Mobile Polska. Serdecznie witamy na pokładzie i liczymy, że niedługo zobaczymy się na stadionach – mówi szef PZPN Zbigniew Boniek.
Prezes T-Mobile Polska Andreas Maierhofer podkreśla, że firma chce pomóc PZPN w rozwoju futbolu w naszym kraju, szkoleniu młodzieży, trenerów i sędziów. Logo T-Mobile pojawi się na bandach reklamowych oraz na ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach i plakatach.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas