Reklama
Rozwiń

Spadają przychody 4Fun Media, w tym wpływy z dystrybucji

Nadawca 4fun.tv, TV.Disco i rbl.tv chce rozszerzać zasięg swoich stacji o kolejne lokalne multipleksy naziemnej telewizji DVB-T i nie wyklucza akwizycji

Publikacja: 13.05.2014 13:26

Telewizyjna grupa gros swoich przychodów czerpie z nadawania i produkcji telewizyjnej (w I kwartale przyniosły ok. 6,7 mln zł), poprzez spółkę Program, której jest jedynym właścicielem, ma tez jednak wpływy z dystrybuowania stacji telewizyjnych. W I kwartale były one jednak o 27 proc. niższe niż przed rokiem i sięgały 341,7 tys. zł.

Całkowite przychody telewizyjnej grupy spadły rok do roku do 7,04 mln zł, ale zysk operacyjny zwiększył się o 4 proc. do 1,94 mln zł, a zysk netto: o 1 proc., do 1,63 mln zł. – Mimo spadku przychodów, wzrost efektywności prowadzonych działań oraz ścisła kontrola kosztów pozwoliły w raportowanym okresie zmniejszyć poziom kosztów operacyjnych i poprawić efektywność. To przełożyło się na wzrost marży operacyjnej z 23 proc. do 28 proc. – podano.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości