Spadają przychody 4Fun Media, w tym wpływy z dystrybucji

Nadawca 4fun.tv, TV.Disco i rbl.tv chce rozszerzać zasięg swoich stacji o kolejne lokalne multipleksy naziemnej telewizji DVB-T i nie wyklucza akwizycji

Publikacja: 13.05.2014 13:26

Telewizyjna grupa gros swoich przychodów czerpie z nadawania i produkcji telewizyjnej (w I kwartale przyniosły ok. 6,7 mln zł), poprzez spółkę Program, której jest jedynym właścicielem, ma tez jednak wpływy z dystrybuowania stacji telewizyjnych. W I kwartale były one jednak o 27 proc. niższe niż przed rokiem i sięgały 341,7 tys. zł.

Całkowite przychody telewizyjnej grupy spadły rok do roku do 7,04 mln zł, ale zysk operacyjny zwiększył się o 4 proc. do 1,94 mln zł, a zysk netto: o 1 proc., do 1,63 mln zł. – Mimo spadku przychodów, wzrost efektywności prowadzonych działań oraz ścisła kontrola kosztów pozwoliły w raportowanym okresie zmniejszyć poziom kosztów operacyjnych i poprawić efektywność. To przełożyło się na wzrost marży operacyjnej z 23 proc. do 28 proc. – podano.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką