Reklama

Spadają przychody 4Fun Media, w tym wpływy z dystrybucji

Nadawca 4fun.tv, TV.Disco i rbl.tv chce rozszerzać zasięg swoich stacji o kolejne lokalne multipleksy naziemnej telewizji DVB-T i nie wyklucza akwizycji

Publikacja: 13.05.2014 13:26

Telewizyjna grupa gros swoich przychodów czerpie z nadawania i produkcji telewizyjnej (w I kwartale przyniosły ok. 6,7 mln zł), poprzez spółkę Program, której jest jedynym właścicielem, ma tez jednak wpływy z dystrybuowania stacji telewizyjnych. W I kwartale były one jednak o 27 proc. niższe niż przed rokiem i sięgały 341,7 tys. zł.

Całkowite przychody telewizyjnej grupy spadły rok do roku do 7,04 mln zł, ale zysk operacyjny zwiększył się o 4 proc. do 1,94 mln zł, a zysk netto: o 1 proc., do 1,63 mln zł. – Mimo spadku przychodów, wzrost efektywności prowadzonych działań oraz ścisła kontrola kosztów pozwoliły w raportowanym okresie zmniejszyć poziom kosztów operacyjnych i poprawić efektywność. To przełożyło się na wzrost marży operacyjnej z 23 proc. do 28 proc. – podano.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama