Reklama
Rozwiń

Co trzeci polski internauta powyżej 15 roku życia ma tablet

Publikacja: 11.12.2013 11:02

Już 30 proc. polskich internautów powyżej 15 roku życia ma tablet, a 20 proc. planuje kupić urządzenie tej kategorii – pokazuje badanie przeprowadzone na zlecenie polskiego oddziału Microsoft.

Badanie „Rynek tabletów w Polsce” przeprowadzone w październiku 2013 r. pokazuje, że dla 91 proc. użytkowników tabletów największym ich atutem jest ich mobilność, która umożliwia korzystanie z urządzenia w każdej sytuacji. Mała waga (71 proc.) oraz alternatywa dla komputera przy przeglądaniu zasobów sieci (71 proc.) pozwalają na szybki dostęp do informacji – nawet w biegu. Wśród innych zalet respondenci wskazywali niewielkie wymiary (61 proc.), poręczność (58 proc.), wytrzymałość baterii (48 proc.) i użyteczność aplikacji (33 proc.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank