Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2025 07:58 Publikacja: 11.12.2013 11:02
Już 30 proc. polskich internautów powyżej 15 roku życia ma tablet, a 20 proc. planuje kupić urządzenie tej kategorii – pokazuje badanie przeprowadzone na zlecenie polskiego oddziału Microsoft.
Badanie „Rynek tabletów w Polsce” przeprowadzone w październiku 2013 r. pokazuje, że dla 91 proc. użytkowników tabletów największym ich atutem jest ich mobilność, która umożliwia korzystanie z urządzenia w każdej sytuacji. Mała waga (71 proc.) oraz alternatywa dla komputera przy przeglądaniu zasobów sieci (71 proc.) pozwalają na szybki dostęp do informacji – nawet w biegu. Wśród innych zalet respondenci wskazywali niewielkie wymiary (61 proc.), poręczność (58 proc.), wytrzymałość baterii (48 proc.) i użyteczność aplikacji (33 proc.).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas