Aktualizacja: 09.05.2025 18:35 Publikacja: 11.12.2013 11:02
Już 30 proc. polskich internautów powyżej 15 roku życia ma tablet, a 20 proc. planuje kupić urządzenie tej kategorii – pokazuje badanie przeprowadzone na zlecenie polskiego oddziału Microsoft.
Badanie „Rynek tabletów w Polsce” przeprowadzone w październiku 2013 r. pokazuje, że dla 91 proc. użytkowników tabletów największym ich atutem jest ich mobilność, która umożliwia korzystanie z urządzenia w każdej sytuacji. Mała waga (71 proc.) oraz alternatywa dla komputera przy przeglądaniu zasobów sieci (71 proc.) pozwalają na szybki dostęp do informacji – nawet w biegu. Wśród innych zalet respondenci wskazywali niewielkie wymiary (61 proc.), poręczność (58 proc.), wytrzymałość baterii (48 proc.) i użyteczność aplikacji (33 proc.).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas