Reklama
Rozwiń
Reklama

Co trzeci polski internauta powyżej 15 roku życia ma tablet

Publikacja: 11.12.2013 11:02

Już 30 proc. polskich internautów powyżej 15 roku życia ma tablet, a 20 proc. planuje kupić urządzenie tej kategorii – pokazuje badanie przeprowadzone na zlecenie polskiego oddziału Microsoft.

Badanie „Rynek tabletów w Polsce” przeprowadzone w październiku 2013 r. pokazuje, że dla 91 proc. użytkowników tabletów największym ich atutem jest ich mobilność, która umożliwia korzystanie z urządzenia w każdej sytuacji. Mała waga (71 proc.) oraz alternatywa dla komputera przy przeglądaniu zasobów sieci (71 proc.) pozwalają na szybki dostęp do informacji – nawet w biegu. Wśród innych zalet respondenci wskazywali niewielkie wymiary (61 proc.), poręczność (58 proc.), wytrzymałość baterii (48 proc.) i użyteczność aplikacji (33 proc.).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama