Reklama
Rozwiń

Serwisy wideo nie niszczą płatnej TV

Kolejne badanie amerykańskiego rynku, na którym Netflix ma już prawie 36 mln użytkowników, zaprzeczają dotychczasowym analizom

Publikacja: 23.04.2014 16:43

Z badań Centris Marketing Science wynika, że na amerykańskim rynku Netflix i Hulu wcale nie są konkurencją dla płatnej telewizji. – Wcale nie okazuje się, że możliwość oglądania seriali on-line jest zagrożeniem dla tradycyjnej płatnej telewizji. W rzeczywistości ci internauci, którzy oglądają seriale w sieci, mogą być wręcz mniej chętni do „odcinania kabla” niż te osoby, które ze streamingu w Internecie nie korzystają – podają analitycy Centrisa.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama