Serwisy wideo nie niszczą płatnej TV

Kolejne badanie amerykańskiego rynku, na którym Netflix ma już prawie 36 mln użytkowników, zaprzeczają dotychczasowym analizom

Publikacja: 23.04.2014 16:43

Z badań Centris Marketing Science wynika, że na amerykańskim rynku Netflix i Hulu wcale nie są konkurencją dla płatnej telewizji. – Wcale nie okazuje się, że możliwość oglądania seriali on-line jest zagrożeniem dla tradycyjnej płatnej telewizji. W rzeczywistości ci internauci, którzy oglądają seriale w sieci, mogą być wręcz mniej chętni do „odcinania kabla” niż te osoby, które ze streamingu w Internecie nie korzystają – podają analitycy Centrisa.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń