Reklama
Rozwiń
Reklama

Gry zjadają jedną trzecią czasu użytkownika smartfona

Publikacja: 05.04.2013 15:24

Użytkownicy smarftonów i tabletów korzystając z tych urządzeń więcej czasu poświęcają na gry niż na surfowanie w Internecie – wynika z badań firmy Flurry. Zbadała ona z jakich aplikacji korzystają użytkownicy  miliarda urządzeń mobilnych  z systemami iOS i Android w USA w ciągu miesiąca.

Z badania wynika, że statystyczny użytkownik smartfona i tabletu korzysta z niego średnio przez 2 godziny i 38 minut. Z tego 20 proc. przeznacza na surfowanie w Internecie a 38 proc. na gry. Na trzecim miejscu zalało się korzystanie z Facebooka (18 proc.). Autorzy raportu wyjaśniają to w ten sposób, że dziś wielu użytkowników urządzeń mobilnych właśnie przez najpopularniejszy na świecie serwis społecznościowy korzysta z treści dostępnych w Internecie (np. video), którymi dzielą się użytkownicy Facebooka.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama