Interaktywna reklama w sieci kablowej

Publikacja: 16.09.2009 00:00

Amerykański opearator sieci kablowej Cablevision uruchomił system interaktywnej reklamy. Dzięki niemu reklamodawcy mogą zbierać zamówienia na dodatkowe materiały informacyjne, kupony promocyjne itp. od telewidzów. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z tej funkcjonalności jest producent farb Benjamin Moore. Zbiera poprzez system Cablevision zamówienia na próbki swoich produktów. Telewidz korzysta z interaktywnego systemu za pośrednictwem platformy cyfrowej telewizji i telewizyjnego pilota. Zamówionego przez niego materiały są wysyłane na adres z systemu bilingowego operatora. Cablevision rozważa uruchomienie w ten sam sposób usług e-commerce. Cablevision operuje siecią (4,7 mln HP) w rejonie aglomeracji nowojorskiej. Obsługuje 2,9 mln abonentów. źr.Bloomberg

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont