Interaktywna reklama w sieci kablowej

Publikacja: 16.09.2009 00:00

Amerykański opearator sieci kablowej Cablevision uruchomił system interaktywnej reklamy. Dzięki niemu reklamodawcy mogą zbierać zamówienia na dodatkowe materiały informacyjne, kupony promocyjne itp. od telewidzów. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z tej funkcjonalności jest producent farb Benjamin Moore. Zbiera poprzez system Cablevision zamówienia na próbki swoich produktów. Telewidz korzysta z interaktywnego systemu za pośrednictwem platformy cyfrowej telewizji i telewizyjnego pilota. Zamówionego przez niego materiały są wysyłane na adres z systemu bilingowego operatora. Cablevision rozważa uruchomienie w ten sam sposób usług e-commerce. Cablevision operuje siecią (4,7 mln HP) w rejonie aglomeracji nowojorskiej. Obsługuje 2,9 mln abonentów. źr.Bloomberg

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10