Reklama

Interaktywna reklama w sieci kablowej

Publikacja: 16.09.2009 00:00

Amerykański opearator sieci kablowej Cablevision uruchomił system interaktywnej reklamy. Dzięki niemu reklamodawcy mogą zbierać zamówienia na dodatkowe materiały informacyjne, kupony promocyjne itp. od telewidzów. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z tej funkcjonalności jest producent farb Benjamin Moore. Zbiera poprzez system Cablevision zamówienia na próbki swoich produktów. Telewidz korzysta z interaktywnego systemu za pośrednictwem platformy cyfrowej telewizji i telewizyjnego pilota. Zamówionego przez niego materiały są wysyłane na adres z systemu bilingowego operatora. Cablevision rozważa uruchomienie w ten sam sposób usług e-commerce. Cablevision operuje siecią (4,7 mln HP) w rejonie aglomeracji nowojorskiej. Obsługuje 2,9 mln abonentów. źr.Bloomberg

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama