Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 02:31 Publikacja: 16.09.2009 00:00
Amerykański opearator sieci kablowej Cablevision uruchomił system interaktywnej reklamy. Dzięki niemu reklamodawcy mogą zbierać zamówienia na dodatkowe materiały informacyjne, kupony promocyjne itp. od telewidzów. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z tej funkcjonalności jest producent farb Benjamin Moore. Zbiera poprzez system Cablevision zamówienia na próbki swoich produktów. Telewidz korzysta z interaktywnego systemu za pośrednictwem platformy cyfrowej telewizji i telewizyjnego pilota. Zamówionego przez niego materiały są wysyłane na adres z systemu bilingowego operatora. Cablevision rozważa uruchomienie w ten sam sposób usług e-commerce. Cablevision operuje siecią (4,7 mln HP) w rejonie aglomeracji nowojorskiej. Obsługuje 2,9 mln abonentów. źr.Bloomberg
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas