Amerykański opearator sieci kablowej Cablevision uruchomił system interaktywnej reklamy. Dzięki niemu reklamodawcy mogą zbierać zamówienia na dodatkowe materiały informacyjne, kupony promocyjne itp. od telewidzów. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z tej funkcjonalności jest producent farb Benjamin Moore. Zbiera poprzez system Cablevision zamówienia na próbki swoich produktów. Telewidz korzysta z interaktywnego systemu za pośrednictwem platformy cyfrowej telewizji i telewizyjnego pilota. Zamówionego przez niego materiały są wysyłane na adres z systemu bilingowego operatora. Cablevision rozważa uruchomienie w ten sam sposób usług e-commerce. Cablevision operuje siecią (4,7 mln HP) w rejonie aglomeracji nowojorskiej. Obsługuje 2,9 mln abonentów. źr.Bloomberg
Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl
Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.