Reklama

W skrócie – piątek 10 grudnia

Publikacja: 10.12.2010 18:06

[ul] [li][b]ABI Research[/b] podało, że wydatki na radiolinie do podłączania nadajników sieci komórkowych w krajach Europy Zachodniej sięgną w tym roku 4,4 mld dolarów

[li][b]HTC[/b], producent smartfonów, chce w przyszłym roku potroić swoją sprzedaż w porównaniu z 2010 r. (wyniesie ona około 20 mln słuchawek)

[li][b]In-STAT[/b], firma badawcza, przewiduje że 1,4 mld dolarów w tym roku wydadzą na subsydia do smartfonów oferowanych firmom amerykańscy operatorzy sieci komórkowych. To 82 proc. całkowitej wartości subsydiów do terminali dla firm

[li][b]MAW Telecom[/b] dostarczy za 13,7 mln zł urządzenia komunikacyjne TETRA dla jednostki wojskowej GROM – [link=http://tetraforum.pl/aktualnoci/154-tetra-dla-gromu.html]podał serwis TETRA Forum[/link]

[li][b]Polkomtel[/b] w ramach wsparcia TOPR sfinansuje rozbudowę czterech stacje meteo oraz trzy kamery Systemu Informacji Wizualnej dla Turystów w Tatrach, jak również film propagujący odpowiedzialne zachowania w górach. Udostępni również mobilną aplikację „Bezpieczniej na nartach”

Reklama
Reklama

[li][b]Sprint[/b], amerykański operator, zapowiedział na 2011 r. premierę tabletu dla biznesu

[li][b]TeliaSonera[/b] uruchiomiła komercyjne usługi LTE w Danii

[li][b]TP i Orange[/b] rozpoczęły sprzedaż zestawów „Telewizji na kartę HD” [/ul]

Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama