Reklama

mBank rusza z bankowością mobilną do korporacji

Publikacja: 21.11.2013 15:59

mBank CompanyMobile to projekt z zakresu bankowości mobilnej mBanku w ramach, którego od 25 listopada  zaoferuje on aplikację mobilnę do zarządzania usługami bankowości korporacyjnej.

Bank podkreśla, że jest rozwiązanie dla osób podejmujących decyzje finansowe w firmie, które dokonują rozliczeń lub autoryzują dokonywanie określonych transakcji na rachunkach firmowych, a jednocześnie nie zawsze są na miejscu w biurze.

– Ze zleconych przez nas badań wynika, że jedynie 22 proc. osób odpowiedzialnych w firmach za finanse ma służbowe smartfony. Wśród respondentów, którzy posiadają tego typu urządzenia i mieli okazję skorzystać z bankowości mobilnej, czy to dla firm czy też prywatnie, zapotrzebowanie na korzystanie z korporacyjnej bankowości mobilnej gwałtownie rośnie – mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej mBanku. Odpowiedzią na te potrzeby jest mBank CompanyMobile. I w tym m.in upatruje swych szans mBank.

W aplikacji mBank CompanyMobile bank zastosował m.in. technologię push, w postaci powiadomień przychodzących z banku w czasie rzeczywistym. Taka opcja, o aktywacji której decyduje użytkownik, umożliwia szybką reakcję na wszelkie zmiany zachodzące na rachunkach, w tym autoryzowanie oczekujących transakcji. Technologia nie wymaga aktywnego logowania się do systemu, dopiero wybranie określonego powiadomienia wymusi konieczność bezpiecznego zalogowania się do rachunku.

Transakcje dokonywane za pośrednictwem aplikacji mobilnej muszą być każdorazowo autoryzowane za pomocą specjalnego tokenu w postaci DisplayCard, posiadającego format karty płatniczej.

Reklama
Reklama

Aplikacja jest dosępna w najpopularniejszych systemach mobilnych: iOS, Android, BlackBerry oraz Windows Phone, zarówno na smartfonach, jak i na tabletach.

mBank zapowiada, że zamierza rozwijać aplikację, dodając do niej kolejne rozwiązania, dostępne na platformie bankowości internetowej dla firm.

mBank szacuje, że w pierwszych 12 miesiącach od jej wprowadzenia skorzysta z niej ok. 5 tys. spośród ponad 16 tys. klientów tego segmentu.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama