Aktualizacja: 09.05.2025 20:29 Publikacja: 19.03.2014 11:33
Część klientów Orange Polska w pierwszych dwóch miesiącach roku nie dostała na czas faktur za usługi operatora – dowiaduje się rpkom.pl.
– Faktycznie w styczniu i w lutym zanotowaliśmy problemy z terminowym dostarczaniem faktur. W marcu problem nie powinny mieć już miejsca – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas