Orange Polska: w styczniu i lutym problemy z dostawą faktur

Publikacja: 19.03.2014 11:33

Część klientów Orange Polska w pierwszych dwóch miesiącach roku nie dostała na czas faktur za usługi operatora – dowiaduje się rpkom.pl.

– Faktycznie w styczniu i w lutym zanotowaliśmy problemy z terminowym dostarczaniem faktur. W marcu problem nie powinny mieć już miejsca – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama