Orange Polska: w styczniu i lutym problemy z dostawą faktur

Publikacja: 19.03.2014 11:33

Część klientów Orange Polska w pierwszych dwóch miesiącach roku nie dostała na czas faktur za usługi operatora – dowiaduje się rpkom.pl.

– Faktycznie w styczniu i w lutym zanotowaliśmy problemy z terminowym dostarczaniem faktur. W marcu problem nie powinny mieć już miejsca – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Jeden z klientów telekomu uważa, że opóźnienia mogą wiązać się ze zmianą dostawcy faktur w jego okolicy (z Poczty Polskiej na InPost). Potwierdza to operator, który wskazuje, że problem dotyczył właśnie InPostu.

Orange Polska korzysta z dwóch: Poczty Polskiej i InPostu (Grupa Integera), przy czym według rzecznika zlecenia dla tych dwóch firm rozkładają się w przybliżeniu po połowie, z pewną przewagą po stronie Poczty Polskiej.

Jabczyński Informuje również, że Orange nie planuje zmiany żadnego z partnerów, jednak w przypadku niedopełnienia warunków umowy może dochodzić od nich kar z tego tytułu zawarowanych w kontraktach. Czy tym razem to zrobi – nie wiadomo.

Za spóźnienie w opłaceniu faktury klientom naliczane są odsetki. Nasz rozmówca – klient Orange Polska – wskazuje jednak, że kontakt z infolinią operatora i zgłoszenie problemu opóźnionej faktury wystarczy, aby w kolejnej otrzymać wyrównanie obejmujące także koszt połączenia z infolinią.

Część klientów Orange Polska w pierwszych dwóch miesiącach roku nie dostała na czas faktur za usługi operatora – dowiaduje się rpkom.pl.

– Faktycznie w styczniu i w lutym zanotowaliśmy problemy z terminowym dostarczaniem faktur. W marcu problem nie powinny mieć już miejsca – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu