Aster oficjalnie wchodzi na rynek usług dla biznesu

Po ponad roku ukrywania swojego działu obsługującego klientów biznesowych, Aster oficjalnie zaprezentował ofertę dla firm. Spółka liczy na zagarnięcie 15 proc. warszawskiego, krakowskiego i zielonogórskiego rynku usług telekomunikacyjnych dla biznesu. Ta część tortu dziś warta jest 180 mln zł. Aster dał sobie pięć lat na osiągnięcie celu.

Publikacja: 16.02.2010 12:43

Chyba nie ma powodu do zmartwień? Prezes Astera Janusz Arciszewski deklaruje, że za pięć lat z sekto

Chyba nie ma powodu do zmartwień? Prezes Astera Janusz Arciszewski deklaruje, że za pięć lat z sektora biznesowego firma będzie miała 180 mln zł rocznego przychodu

Foto: Fotorzepa

Swoją ofertę dla biznesu Aster będzie oferował tylko na własnej infrastrukturze. W zasięgu 883 km światłowodów Astera jest ok. 90,6 tys. małych firm, zatrudniających od 1 do 5 osób, ok. 24,4 tys. firm średnich (od 6 do 250 pracowników) oraz ok. 450 spółek dużych (więcej niż 250 osób). Aster zakłada, że w 2015 r. z jego usług telekomunikacyjnych korzystać będzie 15 proc. tych przedsiębiorstw. Według zapowiedzi Astera, przychody firmy z tego sektora 2015 r. wyniosą 180 mln zł. Poziom 50 mln zł ma zostać osiągnięty już w 2012 r.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa