Aster oficjalnie wchodzi na rynek usług dla biznesu

Po ponad roku ukrywania swojego działu obsługującego klientów biznesowych, Aster oficjalnie zaprezentował ofertę dla firm. Spółka liczy na zagarnięcie 15 proc. warszawskiego, krakowskiego i zielonogórskiego rynku usług telekomunikacyjnych dla biznesu. Ta część tortu dziś warta jest 180 mln zł. Aster dał sobie pięć lat na osiągnięcie celu.

Publikacja: 16.02.2010 12:43

Chyba nie ma powodu do zmartwień? Prezes Astera Janusz Arciszewski deklaruje, że za pięć lat z sekto

Chyba nie ma powodu do zmartwień? Prezes Astera Janusz Arciszewski deklaruje, że za pięć lat z sektora biznesowego firma będzie miała 180 mln zł rocznego przychodu

Foto: Fotorzepa

Swoją ofertę dla biznesu Aster będzie oferował tylko na własnej infrastrukturze. W zasięgu 883 km światłowodów Astera jest ok. 90,6 tys. małych firm, zatrudniających od 1 do 5 osób, ok. 24,4 tys. firm średnich (od 6 do 250 pracowników) oraz ok. 450 spółek dużych (więcej niż 250 osób). Aster zakłada, że w 2015 r. z jego usług telekomunikacyjnych korzystać będzie 15 proc. tych przedsiębiorstw. Według zapowiedzi Astera, przychody firmy z tego sektora 2015 r. wyniosą 180 mln zł. Poziom 50 mln zł ma zostać osiągnięty już w 2012 r.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10