Aktualizacja: 09.05.2025 09:53 Publikacja: 12.12.2013 18:06
– To dużo mówi o intensywności korzystania z tej oferty – zauważał Paweł Kolenda, menadżer ds. badań rynku w IAB Polska na panelu na temat internetowego wideo, jaki zorganizowała ta organizacja.
Z badań, jakie IAB przeprowadziło na bazie listy ponad 300 nielegalnych portali wideo otrzymanej od Cyfrowego Polsatu, HBO Polska, Monolith Films i platformy nC+, wyniknęło, że zasięg takich witryn to już kilkadziesiąt proc. polskich internautów, a liczba ich użytkowników wzrosła między czerwcem 2012 i 2013 roku o 9 proc. Zdaniem Łukasza Nowickiego z PwC dużym problemem jest wciąż to, że internauci nie potrafią odróżniać serwisów legalnych od nielegalnych. Z danych firmy wynika, że ponad połowa z nich za legalny uznaje serwis, który za obejrzenie filmu pobiera opłatę. – Pirackie serwisy niczym się jż dziś pod względem jakości nie różnią od legalnych. Zamieszczają dziś filmy w HD, z napisami, ich wygląd nie pozwala użytkownikowi odróżnić ich od legalnych. Dodatkowo uwiarygodniają je pobierane płatności oraz to, że ich partnerami są legalne firmy umożliwiające dokonywanie tych opłat – mówił.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas