Cyfrowy Polsat zdobył dla Plusa 5 tys. abonentów w kwartał

Publikacja: 14.11.2012 09:18

Na koniec września Cyfrowy Polsat miał 3,558 mln abonentów platformy satelitarnej, z czego 2,756 mln korzystało z Pakietu Familijnego, a 801,5 tys. z Pakietu Mini.

Z usługi dostępu do Internetu (LTE/HSPA+) platformy korzystało zaś po III kw. br. 117,3 tys. abonentów, a z telefonii mobilnej 144,29 tys.

Jak poinformował operator, w tej ostatniej liczbie 139,14 tys. to użytkownicy MVNO, a 5,14 tys. klienci Polkomtela (Plusa), którzy skorzystali z realizowanej przez firmy cross-promocji.

Powyższe statystyki oznaczają, że w okresie lipiec-wrzesień  Cyfrowy Polsat zdobył netto 5 tys. abonentów platformy telewizyjnej, 18 tys. abonentów Internetu, a liczba klientów telefonii komórkowej przyrosła o 3,3 tys.

Przychody medialnej części grupy Zygmunta Solorza-Żaka z wpływów z opłat od abonentów to jedna z rosnących pozycji w minionym kwartale. Cyfrowy Polsat podał, że zawdzięcza ten wzrost także przychodom z usług telekomunikacyjnych, ale ich wysokości ciągle nie ujawnia.

Podał natomiast, że wzajemna sprzedaż usług z Plusem na koniec III kw. br. obejmowała prawie 700 punktów sprzedaży sieci Polkomtel i ponad 600 punktów Cyfrowego Polsatu.

Dodatkowe korzyści dla klientów zarówno telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu jak i telefonu w ofertach Plusa oferowane są we wszystkich punktach sprzedaży obydwu spółek. „Cross selling będzie stopniowo rozszerzany na kolejne punkty sprzedaży obu sieci” – podała platforma.

Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu