Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 08:31 Publikacja: 22.11.2012 11:02
– Sieci, które przystąpią do projektu rozproszonych stacji czołowych powinny założyć mocną sprzedaż usług TV. Nawet na poziomie 20-30 proc. nasycenia swojej bazy abonenckiej w ciągu roku – powiedział Arkadiusz Binder z zarządu Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej podczas trwającej w Warszawie XI konferencji tej organizacji.
Projekt zakłada utworzenie zestandaryzowanej platformy technicznej, systemu dystrybucji i pakietyzacji treści wideo z różnych źródeł oraz zestandaryzowanej, wspólnej oferty nadawców dla członków Izby, co ma obniżyć ich koszty wchodzenia i działania na rynku wideo. Jednym kluczowych czynników jest wspólne działanie wobec nadawców i zawieranie umów licencyjnych. Tutaj izbę reprezentuje firma Evio, we współpracy z którą przygotowany został pierwszy pakiet podstawowy liczący ok. 70 kanałów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas