Reklama

XI Konferencja KIKE: Oferta TV jest kluczowa dla małych operatorów

Publikacja: 22.11.2012 11:02

– Sieci, które przystąpią do projektu rozproszonych stacji czołowych powinny założyć mocną sprzedaż usług TV. Nawet na poziomie 20-30 proc. nasycenia swojej bazy abonenckiej w ciągu roku – powiedział Arkadiusz Binder z zarządu Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej podczas trwającej w Warszawie XI konferencji tej organizacji.

Projekt zakłada utworzenie zestandaryzowanej platformy technicznej, systemu dystrybucji i pakietyzacji treści wideo z różnych źródeł oraz zestandaryzowanej, wspólnej oferty nadawców dla członków Izby, co ma obniżyć ich koszty wchodzenia i działania na rynku wideo. Jednym  kluczowych czynników jest wspólne działanie wobec nadawców i zawieranie umów licencyjnych. Tutaj izbę reprezentuje firma Evio, we współpracy z którą przygotowany został pierwszy pakiet podstawowy liczący ok. 70 kanałów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama