Reklama
Rozwiń
Reklama

T-Mobile Polska: nowa strona korporacyjna bardziej „social”

Publikacja: 30.07.2013 17:17

Od dzisiaj, pod adresem www.firma.t-mobile.pl funkcjonuje nowy serwis korporacyjny T-Mobile Polska – poinformował operator. Ma to być interaktywna wizytówka firmy.

Według telekomu, jako jedyny ma on obecnie portal oparty o zasady tzw. responsive web design.

Według Małgorzaty Rybak–Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska nowa witryna daje firmie możliwości interakcji ze społecznościami, co jest dla telekomu priorytetowe.

Oprócz narzędzi pozwalających na udostępnianie treści w social mediach, użytkownicy strony korporacyjnej T-Mobile mogą śledzić informacje, które pojawiają się o spółce w Internecie, oglądać bez opuszczania portalu filmy z oficjalnych kanałów T-Mobile w YouTube.

Bieżąca komunikacja korporacyjna firmy będzie prowadzona za pośrednictwem dedykowanej sekcji w centrum prasowym oraz uruchomionego w ubiegłym tygodniu profilu Twitterowym.

Reklama
Reklama

Za współprzygotowanie koncepcji, wdrożenie i obsługę serwisu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Engine.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama