VII iNET-Meeting: Polski Huawei rośnie po 51 proc. rocznie

Publikacja: 19.05.2011 16:06

Średnio, w ciągu ostatnich czterech lat, chiński producent sprzętu telekomunikacyjnego rósł na polskim rynku w średniorocznym tempie 51 proc. rocznie. W 2010 r. jego przychody wyniosły 320 mln dolarów, podczas gdy rok wcześniej 270 mln dolarów – poinformował przedstawiciel firmy podczas trwającej w Zawierciu VII Konferencji iNET-meeting. Nie podał, jakie firma ma oczekiwania wobec polskiego rynku w tym roku.

Tempo wzrostu przychodów Huaweia stopniowo spada, jako że pozycja dostawcy na polskim rynku jest już ustalona. Do jego największych klientów należy P4, operator sieci Play, Polkomtel, Hawe, Exatel, grupa TP (razem z PTK Centertel).

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay