Reklama

VII iNET-Meeting: Polski Huawei rośnie po 51 proc. rocznie

Publikacja: 19.05.2011 16:06

Średnio, w ciągu ostatnich czterech lat, chiński producent sprzętu telekomunikacyjnego rósł na polskim rynku w średniorocznym tempie 51 proc. rocznie. W 2010 r. jego przychody wyniosły 320 mln dolarów, podczas gdy rok wcześniej 270 mln dolarów – poinformował przedstawiciel firmy podczas trwającej w Zawierciu VII Konferencji iNET-meeting. Nie podał, jakie firma ma oczekiwania wobec polskiego rynku w tym roku.

Tempo wzrostu przychodów Huaweia stopniowo spada, jako że pozycja dostawcy na polskim rynku jest już ustalona. Do jego największych klientów należy P4, operator sieci Play, Polkomtel, Hawe, Exatel, grupa TP (razem z PTK Centertel).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama