VII iNET-Meeting: Polski Huawei rośnie po 51 proc. rocznie

Publikacja: 19.05.2011 16:06

Średnio, w ciągu ostatnich czterech lat, chiński producent sprzętu telekomunikacyjnego rósł na polskim rynku w średniorocznym tempie 51 proc. rocznie. W 2010 r. jego przychody wyniosły 320 mln dolarów, podczas gdy rok wcześniej 270 mln dolarów – poinformował przedstawiciel firmy podczas trwającej w Zawierciu VII Konferencji iNET-meeting. Nie podał, jakie firma ma oczekiwania wobec polskiego rynku w tym roku.

Tempo wzrostu przychodów Huaweia stopniowo spada, jako że pozycja dostawcy na polskim rynku jest już ustalona. Do jego największych klientów należy P4, operator sieci Play, Polkomtel, Hawe, Exatel, grupa TP (razem z PTK Centertel).

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń