VII iNET-Meeting: Polski Huawei rośnie po 51 proc. rocznie

Publikacja: 19.05.2011 16:06

Średnio, w ciągu ostatnich czterech lat, chiński producent sprzętu telekomunikacyjnego rósł na polskim rynku w średniorocznym tempie 51 proc. rocznie. W 2010 r. jego przychody wyniosły 320 mln dolarów, podczas gdy rok wcześniej 270 mln dolarów – poinformował przedstawiciel firmy podczas trwającej w Zawierciu VII Konferencji iNET-meeting. Nie podał, jakie firma ma oczekiwania wobec polskiego rynku w tym roku.

Tempo wzrostu przychodów Huaweia stopniowo spada, jako że pozycja dostawcy na polskim rynku jest już ustalona. Do jego największych klientów należy P4, operator sieci Play, Polkomtel, Hawe, Exatel, grupa TP (razem z PTK Centertel).

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity od Citibanku można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę