Reklama

Przegląd prasy – poniedziałek 16 czerwca

Publikacja: 16.06.2014 07:30

[srodtytul]Dziennik Gazeta Prawna[/srodtytul]

Film w smartfonie niczym w kinie

Nadciąga rewolucja, która nieodwracalnie zmieni oblicze polskiego rynku telewizji mobilnej i serwisów wideo. Nasi operatorzy komórkowi rozpoczęli…

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=484765 (dostęp płatny)

Zakaz oferowania hazardu w internecie jest dopuszczalny

Reklama
Reklama

Orzeczenie Państwo członkowskie Unii może ustanowić i utrzymywać zakaz organizowania gier losowych i zakładów w internecie….

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=484718 (dostęp płatny)

E-maile wyrugowane z postępowania

Procedury Korzystanie z systemu teleinformatycznego ma towarzyszyć procesowi cywilnemu już na etapie…

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=484733 (dostęp płatny)

[srodtytul]Rzeczpospolita[/srodtytul]

Reklama
Reklama

Młodzi rezygnują z telewizji

Rz: W polskich kanałach telewizyjnych nie przypadkiem królują polskie seriale. To właśnie rodzime produkcje przynoszą największe zyski. Gdzie jest więc ta moda na amerykańskie seriale, o której od miesięcy wszyscy mówią?

Małgorzata Tchorzewska: Przede wszystkim jest w internecie. Kiedyś było wiadomo, że jeśli wieczorem będzie Teatr Telewizji, to wtedy do nikogo się nie dzwoni, bo wszyscy…

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1245616-Mlodzi-rezygnuja-z-telewizji.html (dostęp płatny)

Ożarowskie radio ma zawojować Paryż

Przemysł obronny | Żołnierska radiostacja Perad 4010 z taktycznym internetem z WB Electronics może być hitem militarnych targów Eurosatory 2014. Prywatny ożarowski producent zwiadowczych dronów i cyfrowych urządzeń łączności i dowodzenia o ubiegłorocznych przychodach na poziomie 120 mln zł swój właśnie przetestowany sprzęt – radiostację Perad – pokaże na rozpoczynającej się w poniedziałek największej w Europie wystawie militarnej Eurosatory 2014.

Reklama
Reklama

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1245580-Ozarowskie-radio-ma-zawojowac-Paryz.html (dostęp płatny)

Bardzo dochodowy biznes w odcinkach

Telewizja. Miliardy złotych z reklam przyniosły nadawcom najchętniej oglądane polskie seriale ostatnich lat. Pierwsza dziesiątka najpopularniejszych lokalnych „telewizyjnych tasiemców” w ciągu ostatniej dekady łącznie przyniosła ich nadawcom według cenników 11,8 mld zł – wynika z zestawienia domu mediowego Lowe Media (patrz: wykres). Najwięcej, cztery swoje hity, uplasował w niej Polsat, po trzy: TVN i kanały TVP.

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1245575-Bardzo-dochodowy–biznes-w-odcinkach.html (dostęp płatny)

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama