Przegląd prasy – poniedziałek 16 czerwca

Publikacja: 16.06.2014 07:30

[srodtytul]Dziennik Gazeta Prawna[/srodtytul]

Film w smartfonie niczym w kinie

Nadciąga rewolucja, która nieodwracalnie zmieni oblicze polskiego rynku telewizji mobilnej i serwisów wideo. Nasi operatorzy komórkowi rozpoczęli…

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=484765 (dostęp płatny)

Zakaz oferowania hazardu w internecie jest dopuszczalny

Orzeczenie Państwo członkowskie Unii może ustanowić i utrzymywać zakaz organizowania gier losowych i zakładów w internecie….

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=484718 (dostęp płatny)

E-maile wyrugowane z postępowania

Procedury Korzystanie z systemu teleinformatycznego ma towarzyszyć procesowi cywilnemu już na etapie…

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=484733 (dostęp płatny)

[srodtytul]Rzeczpospolita[/srodtytul]

Młodzi rezygnują z telewizji

Rz: W polskich kanałach telewizyjnych nie przypadkiem królują polskie seriale. To właśnie rodzime produkcje przynoszą największe zyski. Gdzie jest więc ta moda na amerykańskie seriale, o której od miesięcy wszyscy mówią?

Małgorzata Tchorzewska: Przede wszystkim jest w internecie. Kiedyś było wiadomo, że jeśli wieczorem będzie Teatr Telewizji, to wtedy do nikogo się nie dzwoni, bo wszyscy…

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1245616-Mlodzi-rezygnuja-z-telewizji.html (dostęp płatny)

Ożarowskie radio ma zawojować Paryż

Przemysł obronny | Żołnierska radiostacja Perad 4010 z taktycznym internetem z WB Electronics może być hitem militarnych targów Eurosatory 2014. Prywatny ożarowski producent zwiadowczych dronów i cyfrowych urządzeń łączności i dowodzenia o ubiegłorocznych przychodach na poziomie 120 mln zł swój właśnie przetestowany sprzęt – radiostację Perad – pokaże na rozpoczynającej się w poniedziałek największej w Europie wystawie militarnej Eurosatory 2014.

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1245580-Ozarowskie-radio-ma-zawojowac-Paryz.html (dostęp płatny)

Bardzo dochodowy biznes w odcinkach

Telewizja. Miliardy złotych z reklam przyniosły nadawcom najchętniej oglądane polskie seriale ostatnich lat. Pierwsza dziesiątka najpopularniejszych lokalnych „telewizyjnych tasiemców” w ciągu ostatniej dekady łącznie przyniosła ich nadawcom według cenników 11,8 mld zł – wynika z zestawienia domu mediowego Lowe Media (patrz: wykres). Najwięcej, cztery swoje hity, uplasował w niej Polsat, po trzy: TVN i kanały TVP.

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1245575-Bardzo-dochodowy–biznes-w-odcinkach.html (dostęp płatny)

[srodtytul]Dziennik Gazeta Prawna[/srodtytul]

Film w smartfonie niczym w kinie

Pozostało 97% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?