Przegląd prasy – poniedziałek 16 czerwca

Publikacja: 16.06.2014 07:30

[srodtytul]Dziennik Gazeta Prawna[/srodtytul]

Film w smartfonie niczym w kinie

Nadciąga rewolucja, która nieodwracalnie zmieni oblicze polskiego rynku telewizji mobilnej i serwisów wideo. Nasi operatorzy komórkowi rozpoczęli…

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=484765 (dostęp płatny)

Zakaz oferowania hazardu w internecie jest dopuszczalny

Orzeczenie Państwo członkowskie Unii może ustanowić i utrzymywać zakaz organizowania gier losowych i zakładów w internecie….

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=484718 (dostęp płatny)

E-maile wyrugowane z postępowania

Procedury Korzystanie z systemu teleinformatycznego ma towarzyszyć procesowi cywilnemu już na etapie…

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=484733 (dostęp płatny)

[srodtytul]Rzeczpospolita[/srodtytul]

Młodzi rezygnują z telewizji

Rz: W polskich kanałach telewizyjnych nie przypadkiem królują polskie seriale. To właśnie rodzime produkcje przynoszą największe zyski. Gdzie jest więc ta moda na amerykańskie seriale, o której od miesięcy wszyscy mówią?

Małgorzata Tchorzewska: Przede wszystkim jest w internecie. Kiedyś było wiadomo, że jeśli wieczorem będzie Teatr Telewizji, to wtedy do nikogo się nie dzwoni, bo wszyscy…

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1245616-Mlodzi-rezygnuja-z-telewizji.html (dostęp płatny)

Ożarowskie radio ma zawojować Paryż

Przemysł obronny | Żołnierska radiostacja Perad 4010 z taktycznym internetem z WB Electronics może być hitem militarnych targów Eurosatory 2014. Prywatny ożarowski producent zwiadowczych dronów i cyfrowych urządzeń łączności i dowodzenia o ubiegłorocznych przychodach na poziomie 120 mln zł swój właśnie przetestowany sprzęt – radiostację Perad – pokaże na rozpoczynającej się w poniedziałek największej w Europie wystawie militarnej Eurosatory 2014.

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1245580-Ozarowskie-radio-ma-zawojowac-Paryz.html (dostęp płatny)

Bardzo dochodowy biznes w odcinkach

Telewizja. Miliardy złotych z reklam przyniosły nadawcom najchętniej oglądane polskie seriale ostatnich lat. Pierwsza dziesiątka najpopularniejszych lokalnych „telewizyjnych tasiemców” w ciągu ostatniej dekady łącznie przyniosła ich nadawcom według cenników 11,8 mld zł – wynika z zestawienia domu mediowego Lowe Media (patrz: wykres). Najwięcej, cztery swoje hity, uplasował w niej Polsat, po trzy: TVN i kanały TVP.

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1245575-Bardzo-dochodowy–biznes-w-odcinkach.html (dostęp płatny)

[srodtytul]Dziennik Gazeta Prawna[/srodtytul]

Film w smartfonie niczym w kinie

Pozostało jeszcze 97% artykułu
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić