Pierwsza kampania telewizyjna Telestrady

Operator telekomunikacyjny rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię telewizyjną usług pod marką Multimo. S

Publikacja: 12.10.2009 00:00

półka kupiła czas antenowy w stacji TVN CNBC Biznes, w której przez miesiąc będzie emitowała swoje spoty reklamowe. Spółka nie podaje wartości realizowanej kampanii. Jeje celem jest promocja usług telefonicznych oraz dostępu do Internetu skierowanych do małych firm, ale również dla klientów indywidualnych. Jak informują przedstawiciele spółki Telestrada będzi badać skuteczność tego kanału komunikacji. Telestrada jest prywatną spółką telekomunikacyjną specjalizującą się w odsprzedaży usług innych operatorów. Największym partnerem Telestrady jest GTS Energis. Od niedawna operator sprzedaje pod marką Multimo usługi mobilnego dostępu do Internetu w sieci PTK Centertel.{loadposition artrek}

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem