Aktualizacja: 12.05.2025 03:35 Publikacja: 12.10.2009 00:00
półka kupiła czas antenowy w stacji TVN CNBC Biznes, w której przez miesiąc będzie emitowała swoje spoty reklamowe. Spółka nie podaje wartości realizowanej kampanii. Jeje celem jest promocja usług telefonicznych oraz dostępu do Internetu skierowanych do małych firm, ale również dla klientów indywidualnych. Jak informują przedstawiciele spółki Telestrada będzi badać skuteczność tego kanału komunikacji. Telestrada jest prywatną spółką telekomunikacyjną specjalizującą się w odsprzedaży usług innych operatorów. Największym partnerem Telestrady jest GTS Energis. Od niedawna operator sprzedaje pod marką Multimo usługi mobilnego dostępu do Internetu w sieci PTK Centertel.{loadposition artrek}
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas