Reklama

Pierwsza kampania telewizyjna Telestrady

Operator telekomunikacyjny rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię telewizyjną usług pod marką Multimo. S

Publikacja: 12.10.2009 00:00

półka kupiła czas antenowy w stacji TVN CNBC Biznes, w której przez miesiąc będzie emitowała swoje spoty reklamowe. Spółka nie podaje wartości realizowanej kampanii. Jeje celem jest promocja usług telefonicznych oraz dostępu do Internetu skierowanych do małych firm, ale również dla klientów indywidualnych. Jak informują przedstawiciele spółki Telestrada będzi badać skuteczność tego kanału komunikacji. Telestrada jest prywatną spółką telekomunikacyjną specjalizującą się w odsprzedaży usług innych operatorów. Największym partnerem Telestrady jest GTS Energis. Od niedawna operator sprzedaje pod marką Multimo usługi mobilnego dostępu do Internetu w sieci PTK Centertel.{loadposition artrek}

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama